philips 8404

  • פותח הנושא פותח הנושא shanyel
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

shanyel

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
קניתי לאחרונה את ה Philips 42PFL8404
רציתי לדעת אם ה LCD תומך ב Native Rate והאם משהו יודע איך להגדיר בLCD?
אני משתמש בחיבור HDMI למחשב (כרטיס מסך ATI HD4350)

תודה!
 

ניסית לחבר את המחשב ולא קבלת NR?
 
רזולוציה טבעית
רשום לך על חוברת הטלוויזיה (ראה אם הרזולוציה של הכרטיס מתאימה למסך )

לרוב כרטיס המסך רואה את הטלוויזיה ורושם לך סוגה
באם מאתר את הסוג יש NR

למרות שרזולוציה מסך שלך מגיע עד 1080P
ישנם רזולוציות נוספות מעולות למסך
ותגלה שסרטים במחשב או ערוצים בטלוויזיה נראים הרבה יותר טוב עם 720P
או רזולוציה אחרת שהמסך תומך בה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור