LCD Philips 42PFL5405H LCD לא נידלקת

  • פותח הנושא פותח הנושא k1235
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

k1235

חבר אתר
הודעות
22
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם
רכשתי לפני כשבועיים Philips 42PFL5405H LCD
היום אני בא להפעיל אותה הנורית הדלקה מהבהבת בהוראות זה אומר שהיא ניכנסה למצב השהייה/המתנה...הוצאתי תחשמל החזרתי חיכתי כלום לא עוזר...מישהו פה מכיר תבעיה הזאת?
חייב עזרה דחוף לפני שאני מתקשר מחר לשירות הלקוחות של רטפון
 

תפעיל אחריות.
תקלה במעגל המתח...
 
שכחתי לציין שאחרי כמה ניסיונות היא נידלקה ובאה לעבוד כרגיל אבל רציתי לבדוק עם אני מכבה אותה שוב היא נידלקת רגיל...אז שוב היא חזרה לאותה הבעיה ועכשיו היא בכלל לא נידלקת
 
כמו שאמר : א ח ר י ו ת!!!!!!!!!!!!!!!
תפסיק להתעסק עם זה שלא יגידו שדפקת אותה.
 

כןן אבל מבאס להיות בלי טלויזיה עכשיו כמה ימים....כולה שבועיים יש לי אותה באסה
 
לא נוראיש מחשב וספרים. כולה טלויזיה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור