D DavidL חבר אתר הודעות 14 מעורבות 0 נקודות 1 26/8/15 #1 היי, מעוניין בחוות דעת על המסך הנ"ל - מתצוגה, עולה כ2000 ש"ח כולל התקנה לא מצאתי סקירות ברשת.. מה דעתכם?
היי, מעוניין בחוות דעת על המסך הנ"ל - מתצוגה, עולה כ2000 ש"ח כולל התקנה לא מצאתי סקירות ברשת.. מה דעתכם?
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 27/8/15 #2 לפי המפרט הוא נראה בסדר ביחס למחיר.
D DavidL חבר אתר הודעות 14 מעורבות 0 נקודות 1 28/8/15 #3 נשמע די מדכא, בסדר בהתאם למחיר.. מישהו מכיר? ראה סקירה ?
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 28/8/15 #4 אין מה לצפות לניסים ונפלאות במחיר הזה, מקסימום לתמונה שתהיה מספיק טובה שלא לבאס אותך.