philips 40 inch PFH 4109

  • פותח הנושא פותח הנושא DavidL
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

DavidL

חבר אתר
הודעות
14
מעורבות
0
נקודות
1
היי,
מעוניין בחוות דעת על המסך הנ"ל - מתצוגה, עולה כ2000 ש"ח כולל התקנה
לא מצאתי סקירות ברשת..
מה דעתכם?
 

לפי המפרט הוא נראה בסדר ביחס למחיר.
 
נשמע די מדכא, בסדר בהתאם למחיר.. :)
מישהו מכיר?
ראה סקירה ?
 
אין מה לצפות לניסים ונפלאות במחיר הזה, מקסימום לתמונה שתהיה מספיק טובה שלא לבאס אותך.
 

הבנתי, יורדים ממנה - עזרתם לנו! תודה :)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור