Panasonic THL42E30 VS. Samsung UA/UE 40D5000

  • פותח הנושא פותח הנושא s5360542
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

s5360542

חבר אתר
הודעות
21
מעורבות
0
נקודות
1
אחלה של סופ"ש לכולם


שאלה שבטח הרבה שואלים אך המענה הוא בהתאם לתנאים.


שאלה לגביי סמסונג:
* מה ההבדל בדגמי סמסונג UA-UE? סוגי חיבורים שונים?
* הפאנל האיכותי לדגם הנ"ל ? ביבוא רשמי הוא? עזרה מכם בבקשה.


לכן לאחר החישובים אלו הטלוויזיות האיכותיות שמצאתי בתקציב שלי ולתנאים שלי.


הצפייה ב2 הטלוויזיות בעיקר באיכות SD (שמונים אחוז)יותר מאשר HD (עשרים אחוז).


אחד לסלון ואחד לחדר.

מהי העדפה שלכם מבין 2 הדגמים האלו ?





תודה לכולם,
ושוב אחלה של סופ"ש לכולם.
 

לא תשובה מוסמכת אבל להערכתי מדובר על יעד שונה לדגמים, E כנראה אירופה, A אולי אסיה. הסמסונג הזו לטעמי נותנת תמונה נהדרת בין השאר בשל מסך מבריק יחסית שמעניק עומק יותר טוב מאשר מסך מט כמו זה של הפנסוניק. אלא שלדעתי הפנסוניק יקרה בהרבה כך שאין ממש תחרות בין השתיים, בלי קשר להבדלי האיכות.
 
לא תשובה מוסמכת אבל להערכתי מדובר על יעד שונה לדגמים, E כנראה אירופה, A אולי אסיה. הסמסונג הזו לטעמי נותנת תמונה נהדרת בין השאר בשל מסך מבריק יחסית שמעניק עומק יותר טוב מאשר מסך מט כמו זה של הפנסוניק. אלא שלדעתי הפנסוניק יקרה בהרבה כך שאין ממש תחרות בין השתיים, בלי קשר להבדלי האיכות.


אם אתה אומר שלפנסוניק יש מסך מט, כנראה לא ראית את הE30 זה לד ולא LCD כמו הU30

השאלה מבחינת פרמטרים מה יותר טוב?
 
למיטב ידיעותי המוגבלות אין לעובדה שמדובר ב LED, קשר למסך המבריק בסמסונג וזה שאינו בפנסוניק. שני המסכים "מדברים" ב EDGE LED, היינו ההארה מצויה בקצוות. בכל מקרה ועדיין באותן מגבלות ידע אין הבדל פונקציונלי בין שני המסכים, למעט הגודל השונה כפי שפרטת. הפנסוניק בכל מקרה יקרה באופן משמעותי מהסמסונג. אם ראית את השניים ועדיין אינך יכול להחליט, אולי הזול יותר הוא פתרון סביר.
 

הבנתי. נכון שאין קשר ללLED אבל בכל זאת הפנסוניק מאוד מבריק\ ממש כמעט כמו הD5000
יש אתר שאולי אתם יכולים להביא לי או אתה רועי51 שאני יכול להשוות את הדגם?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור