Panasonic TH42PH10 או Samsung 42Q91H

  • פותח הנושא פותח הנושא גידי
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

גידי

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
אני מתלבט בין שני מסכי הפלזמה הנ"ל.
הפנסוניק יקר בכ-2000 ש"ח מהסמסונג.

האם הפנסוניק עדיף (ובאילו בפרמטרים) והאם זה מצדיק את ההפרש במחיר?

תודה.
 

ראית את שני המסכים בעיניים?
 
ראיתי את שניהם. בפנסוניק התמונה טובה יותר. השאלה אם זה באמת פנסוניק או רק עניין של כיול. דבר נוסף, המוכר אמר לי שהסמסונג לא יכולה לקבל 1080. האם נכון?
תודה על העזרה.
 
יכול להיות שזה גם ענין של כיול, לגבי ה- 1080, הכוונה היא אולי ל- 1080p משום שהדגם הזה מסוגל לעבוד עם - 1080i.
 

עזוב הכל, איך הגעת לזה שההבדל בין 2 המסכים הוא 2,000 ש"ח?
(תבדוק היטב)
 
כמעט 3000 ש"ח.
זה מחזק את השאלה שלי.
האם שווה להשקיע כמעט עוד 3000 ש"ח ולקחת את הפנסוניק?
 
ההבדל הוא לא של שמיים אלא הבדלים שנוגעים גם לאיכות שאתה אמור לראות (או שלא) בעין.
רוצה לומר, יש אנשים שהבדלי האיכות שווים עבורם את ההפרש, אחרים לא יבחינו בהבדל גדול ועבורם לא יהיה שווה.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור