Panasonic 42PV70

  • פותח הנושא פותח הנושא eranrippel
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

eranrippel

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,

אני לפני רכישת פלאזמה 42PV70 של פאנאסוניק. שמעתי אתמול על מישהו שחיבר מחשב (לפטופ X61 של thinkpad) דרך כבל VGA למסך והתוצאה לא היתה מרשימה: ההקרנה היתה עם סטייה שמאלה כך שצד ימין של המסך היה שחור וצד שמאל של מסך המחשב נחתך.

בוא נודה ש- X61 הוא לא בדיוק פסגת הטכנולוגיה בכל הקשור לעיבוד גרפי או כרטיס מסך - אבל בכל זאת אני מודאג: האם ידועה לכם בעיה בחיבור מחשב ל- 42PV70? אשמח לשמוע על חיבורי מחשב מוצלחים.

תודה,
ערן
 

אני מחבר לT30 ואין שום בעיה
אני מניח שהגדרות לא נכונות במחשב
רזולוציה נכונה היא 1024*768 בלבד בVGA
ירון
 
תודה.
הצלחתי גם לחבר את המחשב שלי למסך.
ערן
 
זה תלוי לא מעט פעמים באיכות של כרטיס מסך
חוץ מזה, אפשר להזיז גם את התמונה ימינה שמאלה או מעלה מטה
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור