PANASONIC 42" PV80

  • פותח הנושא פותח הנושא dani3005
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

dani3005

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
ערב טוב

האם מישהו יודע אם ניתן לחבר את PV80 42 של פנסוניק למחשב ,

שמעתי שאומרים שאין אפשרות לחבר אותה דרך HDMI

כמו כן האם יש משהו מקביל אליה מבחינת איכות ומחיר ,

אני מדבר על תקציב של עד 6500 ש"ח

תודה על עזרתכם.

:מבולבל:
 

אין בעיה מיוחדת בחיובר מחשב דרך HDMI, רק צריך לעשות התאמת רזולוציה משום שהפיקסלים שלה מלבניים.
מה הולך להיות תמהיל השימוש שלך במסך?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור