panasonic דגם TH49DX400 4K


אודי חמודי

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
1
שלום .
מבקש חוות דעת על טלויזיה panasonic דגם TH49DX400 4K
 

הרזולוציה הגבוהה. מה גם
, שהתרשמתי לטובה ממסכים של פנסוניק בעבר.
 
רזולוציה גבוהה,מוניטין חברה.
 

איציק,על איזו טלביזיה היית ממליץ לי בגודל 49-50 אינץ' ,עד 2800 ש"ח.
 
ממליץ לכיוון של סוני.
לפני הכל, גש וראה את איכות המסך גם בשידורי SD ו HD

http://www.wallashops.co.il/טלויזיה-49-FULL-HD-SMART-SONY-דגם-49WD758BAEP/pi6LG49WD758BAEP
 

נערך לאחרונה ב:
תודה רבה, איציק. תוכל לכוון אותי למקום באזור חולון בו אוכל לראות את הדגם שהמלצת לי עליו ?
 
תודה !
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור