pal ntsc ו hd


איתיארגמן

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב,
לאחר קריאה מעמיקה בפורומים השונים את תחום ה hd נתערבבו לי מעט המושגים.
על מנת לחדד את ההבחנה אני אשאל שאלה שאולי תתן לי מענה :

בהנחה שאני מעוניין רק בתכני hd, האם ברכישת מסך תומך (בחו"ל או בארץ)
אני פטור מהתעסקות בשיטות השידור pal או ntsc?האם תיתכן בעיית צפייה בתוכן hd?
(בסופו של דבר אני מעוניין להבין מדוע כשעוסקים ב hdtv ו hd עדיין מושגים כמו pal או ntsc והתאימות אליהם עדיין רלוונטיים).

תודה רבה
 

אכן PAL ו- NTSC אינם רלוונטים לנושא HD.
מה שכן רלוונטי הוא תמיכה של המסך בהצגת תכני 50Hz ( למשל 1080i/50Hz) שנהוגים בישראל ואירופה, לעומת 60Hz בארה"ב.

בשורה התחתונה, המסך צריך לתמוך בניגון 50Hz/60Hz
 
תודה

ראשית תודה(אפשר לומר שדרך המדריכים המצויינים בניהולך צלחתי את המסע המסועף).
אינטואיטיבית נראה היה לי כי התשובה תהייה קשורה לעניין זה, אך האם יש קשר בין ה "Hz" שציינת ל pal/ntsc?(או שהוא("Hz") אחד ממרכיבי שיטת השידור hd כמו שהוא ב pal/ntsc)
אם ברשותי מסך אשר אינו יכול לנגן ב60Hz אילו שידורי hd לא אוכל לראות?
אם ברשותי מסך מולטיסיסטם האם יש בכך ללמד כי תומך ב 50 וגם 60?

מודה מראש על הסבלנות.

איתי
 
בשמחה...
PAL משדר גם ב- 50Hz לעומת NTSC ב- 60Hz
מולטיסיסטם מדבר אכן על תמיכה בשני הפורמטים, אם כי מומלץ לוודא במפרט.
לגבי מקורות וידאו 60Hz מדובר על סרטי בלוריי מארה"ב וכמו כן קבצים רבים באינטרנט.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור