רסיבר onkyo 805 מול marantz 7007

  • פותח הנושא פותח הנושא avi.b
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

avi.b

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
1
שלום ,
יש ברשותי סט רמקולים B&W מסדרה 6
איזה רסיבר יתאים להם יותר marantz 7007 או onkyo 805
אני גם רואה סרטים וגם שומע מוזיקה אך מעוניין יותר ליהנות במוזיקה .
 

שלום ,
יש ברשותי סט רמקולים B&W מסדרה 6
איזה רסיבר יתאים להם יותר marantz 7007 או onkyo 805
אני גם רואה סרטים וגם שומע מוזיקה אך מעוניין יותר ליהנות במוזיקה .

נטיית ליבי לכיוון של מרנץ
 
הייתי הולך על האונקיו בגלל ההגברה המעולה שלו בתנאי שהמחיר ממש זול בגלל האמינות והגיל של הרסיבר.
 
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור