Oled samsung

  • פותח הנושא פותח הנושא davni
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

davni

חבר אתר
הודעות
38
מעורבות
3
נקודות
8
במשך שנים התנהל מאבק בין OLED של LG ו QLED של סמסונג (אישית העדפתי את ה QLED בגלל עוצמת הבהירות ודווקא גווני הלבן). לאחרונה סמסונג מפרסמת מסך OLED ( עם AI). האם סמסונג נכנעה ל OLED?
 

הי,
אין המדובר ב"כניעה", אלא בהבנה של סמסונג שגם ל-OLED יש יתרונות וקהל יעד שחבל לפספס.
כבר לפני שנתיים כתבתי על זה כאן

ולפני שנה וחצי סקר כאן קולגה שלי OLED של סמסונג:

התוספת של AI אכן חדשה, ומוטמעת גם במסכי הטלוויזיה.
בשבוע הבא יחולו אירוע ההשקות של היצרניות בישראל, ואז נוכל לדווח על החידושים הללו.
שווה לעקוב
 
תודה רבה. האם DTOWN יפרסמו הזמנות לאירועי ההשקה?
 
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור