Nuforce Reference 9 V2 SE

  • פותח הנושא פותח הנושא gogo1
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

gogo1

חבר אתר
הודעות
30
מעורבות
2
נקודות
8
Nuforce Reference 9 V2 SE
זוג מונובלוקים במצב מצויין .

190w לצד.

כניסות balance .

מדובר בדגם ה- special edition .

המון תשבוחות ברשת ,למי שמחפש סאונד high end במחיר שפוי.

http://v2.stereotimes.com/post/nuforce-reference-9-v2-se-amplifiers

http://www.theabsolutesound.com/articles/nuforce-reference-9-special-edition-amplifier/

רציניים בפרטי
 

תמונות מצורפות

  • Screenshot_20200304-094758.jpg
    Screenshot_20200304-094758.jpg
    KB 84.9 · צפיות: 550
  • Screenshot_20200312-090157.jpg
    Screenshot_20200312-090157.jpg
    KB 47 · צפיות: 551
נערך לאחרונה ב:
יופ
 

מחיר טוב למגברים מעולים
 
הפתעה
 

אפאפ
 

Youp
 

מעולים
 

יש לי את בני הדודים של המונובלוקים האלה.
.
אני לא מאלה שאומרים ש"שלי הכי טוב". אבל שמעתי הרבה מגברים, ולא שמעתי הרבה שנתנו תוצאה טובה יותר. אני רואה את המגברים האלה בלוחות כבר הרבה זמן. אני מציע וממליץ למי שמחפש הגברה, שלפחות ינסה. אולי יתאים לו הסיגנון, אולי פחות, אבל שווה לנסות. אישית קשה לי להאמין שמישהו ימצא הגברה טובה יותר במחיר כזה.
 
לא מכיר אותך אבל תודה על ההמלצה.
רק כששומעים מבינים את ה- value per money.
 
Uppp
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור