NR בטושיבה

  • פותח הנושא פותח הנושא ozdaya
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ozdaya

אוהב את התחום
הודעות
62
מעורבות
0
נקודות
6
שלום,
מישהו יודע אם בטושיבה מדגם XV550 בגודל 37" יש NATIVE RATE ?
אם כן, באיזה חיבור (HDMI1 או HDMI2..) ?
 

אתה שואל לידע כללי או בגלל שלא הצלחת להגיע אל NR ?
 
אני שואל כי

קניתי כזה דגם ואני אמור לקבל אותה מחר ואין לי מושג אם יש בה או אין בה.
כשקניתי סמוסנג לפני שנה (R81 ) נאמר לי שיש תמיכה ב- NR רק בחיהור HDMI 2 למשל...
 
יש בסדרה הנמוכה יותר (CV500), אז אני מאמין שאמור להיות גם בסדרה הזו.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור