native rate what the hell

  • פותח הנושא פותח הנושא moomoo
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

moomoo

חבר אתר
הודעות
28
מעורבות
0
נקודות
0
איך אפשר לדעת אם מסך תומך ב- native rate
בכלל מאמר בנושא יהיה מצוין
 

בעיקרון, המידע לא תמיד מפורסם ע"י היצרנים, לכן צריך לעיתים להסתמך על בדיקות של אחרים או לבדוק בעצמך.
 
איך אני יכול לבדוק בעצמי?
 
הבדיקה נעשית עם מחשב, הרזולוציה של המחשב צריכה להיות זהה לזאת של המסך.
התמונה שמראה המסך חייבת להיות 1:1 למה שמוציא המחשב: היא צריכה להיות פרושה על כל המסך, ללא שוליים שחורים או מתיחה של התמונה.
ב-NR, הטקסט יופיע חד וברור ללא מריחות או "עיגול". אפשר להשתמש גם במטריצות בדיקה (שמקרינים ע"י המחשב) אשר מראות רשת פרושה על כל המסך, כך קל יותר להבחין בעיוותים כלשהם.
 

תבדוק דרך כניסת ה-PC וגם דרך HDMI.
יש מסכים שבהם רק כניסת HDMI אחת מבין כולן תומכת בזה, אז צריך לעבור על כולן.
 
נקודה אחרונה בעניין כדי שאוכל להיות סגור.
במפרט היצרן לגבי טלביזית ה- LCD טושיבה דגם 32WL65
כתוב רזולוציית מסך :WXGA: 1366X768 ויכולת להציג עד 1080i
כלומר 1366X768 היא ה- native rate המוצהר ויש יכולת upscale ל- 1080i
אני מבין ממך שאי אפשר להסתמך על ההצהרה של היצרן אלה יש לבדוק זאת בדרך שהצעת.
האם נכון?
 

רזולציית ה-NR תמיד תהיה זו הטבעית של המסך, במקרה שלך 1366X768
 
ושוב תודה
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור