Naim Supernait 2 vs supernait 3

  • פותח הנושא פותח הנושא vaksil
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

vaksil

חבר אתר
הודעות
19
מעורבות
4
נקודות
3
שלום לכולם
יצא לי לשמוע את הסופרנייט 2 , בבית למשך סופשבוע, מאוד נהניתי, אבל היום יש סופרנייט 3 שאותו אני לא יכול לבחון, אומרים שזה אותו דבר כמו ה 2 רק הוסיפו לו פונוסטייג, אבל מספיק שיחליפו כמה רכיבים פנימים והוא עלול להישמע אחרת מה 2.
מישהו אולי מכיר את שני הדגמים ויכול להעיד עם מדובר על מוצר זהה מבחינת סאונד , או שאכן יש שוני בן שני הדגמים.
 

לא הייתי קונה בלי לשמוע קודם, במיוחד כשאתה אוהב מה שיש לך היום.
זה מתכון בטוח למפח נפש.
 
ממליץ לשמוע, ויכול לשאול או לחפש ב pinkfishmedia.net, אתר עצמאי עם קהילה גדולה של חובבי ניים.
 

באתר של NAIMתקבל ים של אינפורמציה בנושא. ממה שאני הבנתי (מקריאת התרשמויות של חברי הפורום שהתנסו עם שני המגברים) הSN3 יותר מוסיקלי מהSN2 כולל חברים שלא אהבו את ה2 ושיבחו את ה3.לעומת אחרים הטוענים שההבדל לא מאד גדול.בכל מקרה שניהם מגברים מצוינים.בהצלחה.
 
ניים חברה מצויינת למרות שהיא שייכת לפוקאל בכמה שנים האחרונות. אני הייתי הולך על הסופרנייט 3 ובמועד מאוחר יותר רוכש את ספק הכוח. כלל אצבע: ניים מעולם לא הלכה אחורה...מעבר לכך, למה לך להסביר לעצמך למה קניתי את ה-2 ולא את הדגם האחרון?
חומר למחשבה!
תעדכן אותנו מה קנית.

 
ניים חברה מצויינת למרות שהיא שייכת לפוקאל בכמה שנים האחרונות. אני הייתי הולך על הסופרנייט 3 ובמועד מאוחר יותר רוכש את ספק הכוח. כלל אצבע: ניים מעולם לא הלכה אחורה...מעבר לכך, למה לך להסביר לעצמך למה קניתי את ה-2 ולא את הדגם האחרון?
חומר למחשבה!
תעדכן אותנו מה קנית.


ניים בהחלט הלכה כמה פעמים אחורה... לדוגמה nait2 לעומת nait3, עולה כמעט כפול ממנו ביד 2
 

ההבדל זניח לחלוטין לעומת ההשפעה של מה תחבר אליו. בהבדל כל כך זניח אין דרך לדעת אם הסט אפ שלך יישמע לך טוב יותר עם ה 2 או ה 3
אם אתה לא צריך פונו ואין לך דרך לשמוע את שני המכשירים אצלך באותו זמן קח את ה 2 בלי להתלבט בכלל
 
SN2+HICAP DR
IMG-20200828-WA0016.jpg
 

תמונות מצורפות

  • IMG-20200828-WA0016.jpg
    IMG-20200828-WA0016.jpg
    KB 68.7 · צפיות: 641
ניים בהחלט הלכה כמה פעמים אחורה... לדוגמה nait2 לעומת nait3, עולה כמעט כפול ממנו ביד 2
או הלכה הצידה,לכיוון שחלק סולדים כמוני,מגברי הdr,נשמעים אנאליטים.לא מעט מגברי dr נמצאים ביד שניה.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור