Melco N1Z/2EX-H50


exupgh12

חבר משקיען
הודעות
4,889
מעורבות
3,005
נקודות
113
זו סקירה קצרה עבור שרת מוזיקה דיגיטלי HA-N1Z/2EX-H50 Melco אותו רכשתי.

לפני מספר חודשים רכשתי נגן/ממיר Luxman D-10X, הממיר בנגן הוא מתוצרת ROHM היפנית, ומאפשר הזרמת קבצי מוזיקה באמצעות חיבור קואוקסלי/אופטי ו USB.

עד קבלת השרת הזרמתי קבצי מוזיקה לממיר באמצעות יציאת קואקסיאל הקיימת בסטרימר/דאק Cary DMS600.

לפני מספר שבועות רכשתי שרת מוזיקה דיגיטלי מתוצרת חברת Melco מדגם בעל השם הארוך (מידי) HA-N1Z/2EX-H50 (להלן: N1).

חברת Melco Audio הנה חברה יפנית המתמחה בייצור שרתים ומתגים המיועדים לתחום האודיו הדיגיטלי. Melco קשורה ליצרנית פתרונות הרשת והאחסון היפנית Buffalo.

מאחורי "פרויקט Melco" עמדו ההנחות הבאות:

א. רוב האודיופילים אינם מבינים במחשבים ואינם רוצים להתעסק עם מחשב.

ב. מחשבים סטנדרטיים אינם מתאימים לאודיו היי אנד (רעש חשמל/אופטימיזציה של מערכת הפעלה, אמינות וכו..).

ה N1 נבנה כמקור מוזיקה אוניברסלי ואלטרנטיבה אודיופילית ל-IT NAS עבור מערכות סטרימינג באמצעות חיבור USB או באמצעות חיבור אתרנט (כולל שירותי מוזיקה כגון: טידל, קויובוז, Vtuner או Roon).

ניתן להוסיף לשרת CD חיצוני לטובת ביצוע RIP.

בנוסף, באמצעות שקעי ה USB שבמכשיר ניתן להרחיב את ספריית האחסון (הוספת HDD חיצוני) ואף לבצע Backup בלחיצת כפתור לקבצים המאוחסנים מקומית בשרת להתקן אחסון חיצוני.

דגם ה EX2, או MK2 אם תרצו מביא עימו מספר שיפורים לעומת דגם ה N1 הקודם:
  • שימוש בדיסק יחיד בעל נפח גדול יותר במקום מערך Raid
  • עדכון השיכוך עבור האחסון הפנימי
  • ספקי כוח וקבלים משופרים
  • שינויים בתוכנה (יש 2 תוכנות שרת בנוסף ל Roon וכן תוכנת תיוג בשם Kongmusic)

פורמט קבצים ותדר דגימה נתמכים:


  • Supported Formats Server - DSF, DFF, FLAC, WAV, ALAC, AIFF, AAC, MP3, WMA, OGG, LPCM, Player - DSF, DFF, FLAC, WAV, ALAC, AIFF, AAC
  • Sample Rates 44.1K, 48K, 88.2K, 96K, 176K, 192K, 384K, 2.8M, 5.6M, 11.3M

מבנה

ה N1 משדר מראה כללי מוצק ואיכותי (אלומניום עבה שעבר התזת חול) גם אם בנאלי (לא תמצאו כאן עיצוב שובר מוסכמות, קווי מתאר עגלגלים או עבודת CNC שתגרום לכם לבהות במכשיר במשך דקות ארוכות), אחרי הכול מדובר בסוג של "מחשב" ואיש לא יטעה לחשוב אחרת.

ארבעת הרגליים עליהם המכשיר עשויות מתכת (TAOC) ולטענת היצרן המתכת הספציפית בעלת תכונות שנועדו לבודד את המכשיר מהמשטח תחתיו.

פנים המכשיר בנוי בחלוקה לתאים בצורת האות H, במטרה להפריד בין ספקי החשמל לרכיבים הרשת והאחסון.

בחזית המכשיר מצויים מתג הדלקה/כיבוי גדול ונוח, מסך OLED לטובת הצגת מידע (שם האלבום, זמר ואינפורמציה נוספת הקשורה בקובץ המתנגן או בתפריטי התיצור, בהתאם), על אף שהמסך אינו גדול הוא קריא באופן יוצא מן הכלל גם ממרחק של 4 מטרים ויותר.

כמו כן, בחזית המכשיר נמצאים 4 כפתורים המשמשים לדפדוף ובחירה בתפריטי השרת מבלי להזדקק לשימוש באפליקציה.

מאחור נמצא חיבור חשמל סטנדרטי, 1 שקע USB מבודד (עם הזנת חשמל נפרדת) לטובת יציאה לממיר. 3 שקעי USB נוספים שנועדו 1. עבור התקן גיבוי, 2. עבור חיבור ל CD חיצוני (לטובת ביצוע RIP לתקליטורים ) ו 3. עבור חיבור אחסון חיצוני.

בנוסף ליציאות וחיבורי ה USB, למכשיר 2 שקעי אתרנט, הראשון משמש להעברת המידע ממחשב/ראוטר/נתב והשני משמש עבור העברת מידע מהשרת לממירים בעלי חיבור אתרנט (כלומר ה N1 עצמו הוא גם מתג מבודד).

תפריטי תוכנה

ה N1 יוצר תוך מחשבה על אודיופילים או במילים אחרות, למי שתפעול מחשב אינו קרוב לליבו.

הלחצנים שבחזית מאפשרים לדפדף בתפריטים השונים ומאפשרים לכל הדיוט לקבוע פרמטרים ולתצר את המכשיר גם מבלי לקרוא את חוברת ההפעלה שלו, ולעשות זאת גם באמצעות אפליקציה/דפדן.

האפשרויות בתפריט ה Settings יאפשרו לכם לקבוע את בהירות המסך, תאריך שעה, סוג תוכנת השרת שתפעל (יש 2), הפעלת תוכנת התיוג לקבצים, שיתוף האחסון הפנימי ברשת, חיבור ל Roon, קונפיגורציה עבור USB output mode, DSD Flags, פירמוט האחסון הפנימי ואפילו מחיקת המידע כך שאיש אחריכם לא יוכל לקרוא מה אוחסן בהתקן האחסון הפנימי (זאת באמצעות כתיבה ומחיקה מספר פעמים של הביטים, פעולה המבטיחה כמעט בוודאות שלא יהיה ניתן לשחזר את התוכן).

במידה ואתם מנויים על שירותי מוזיקה המאפשרים הורדה של קבצים, ה N1 מאפשר לכם לתצר את החשבון והמועד בו ה N1 יוריד עבורכם את הקבצים מאותו שירות.

השליטה מרחוק יכולה להתבצע באמצעות דפדפן (אז Melco סוגרים מספר אופציות העלולות לאפשר להאקרים לנצל מרחוק את השרת – חכם מצידם)

ניגון קובצי אודיו יכול להתבצע באמצעות תוכנת Mconnect (או דרך אפליקציה של Melco – גרסה ל Mconnect) או במקרה שלי ע"י Roon – המכשיר תואם.

לסיכום, הפעלת המכשיר ותיצור המכשיר קלים ומהירים, אלו נושאים הקורצים במיוחד לאלו החוששים או סולדים מתפעול מחשב.

סאונד, כיצד נשמע שילוב ה N1 + D-10X

אצלי ה N1 חובר למכשיר משולב (SACD\CD\DAC) של לקסמן באמצעות כבל USB של חברת Cardas (Cardas Clear USB), בעתיד אבחן כבלי USB נוספים.

גם טרם סיום "הברייק" של המכשיר לא הייתה בעיה להבדיל בסאונד היוצא מה D-10X בהשוואה להזרמה שבוצעה במקביל ממכשיר ה Cary Audio DMS 600 (באמצעות חיבור RCA Digital) להזרמה שבוצעה משרת ה- N1, הבדלים אלו הלכו והתחדדו במהירות ככול שה N1 עבד..

בקצרה – השילוב של ה N1 עם ה D-10X הפתיע אותי מעבר לציפיות ולחוויות הדיגיטל ששמעתי עד כה אצלי או אצל חברים אחרים, כן גם ממירים במחיר צפונה מ 100K ₪.

כמי שכבר עבר מספר מקורות דיגיטליים הדבר הראשון שהולם במאזין זו החוויה המוזיקלית והריגוש שהשילוב של ה N1 + D10X מפיקים, עבור חובבי אנלוג כמוני מדובר באהבה מצליל ראשון, סאונד דיגיטלי שלא מתבייש או מתנצל ליד אנלוג.

ובהרחבה...

רגש -
אם יש משהו שאנלוג מצליח להעביר ועד היום התקשתי לקבל זאת בדיגיטל זה הרגש, כאן השילוב בין ה N1 ל D-10X מצליח בענק. בשיר "פרי גנך" אותו שרים אביבה אבידן ואלי לוזון, השילוב של השניים הצליח לעלף אודיופילים וותיקים משפע הרגש המתפרץ.

אורגניות – הצליל מלא בחיות, רגש ודינמיות טבעית, ההרגשה שהדבר היחיד שיכול להגביל את הסאונד הבוקע מהמערכת הוא איכות ההקלטה.

טקסטורות/מרקם – השילוב בין ה N1 ל D-10X מצליח להוציא רובד עמוק וצפוף של טקסטורות, אלו מאפשרים להנות מטווח עשיר במיוחד בין הצלילים הנמוכים לגבוהים ביותר.

פרזנטציה - דוגמה ליכולת הפרזנטציה המעולות של ה N1 לייצר פירוט, הפרדה, עומק, במה ותלת ממדיות ניתן למצוא בהאזנה לטרק "Bubbles" של היוצר Yosi Horikawa, אלה לא היו שם באותה האיכות כאשר הקובץ מקובוז הוזרם דרך שרת המדיה שב DMS 600.

מיקרו דינמיקה – כל פרטי הכלים, גם הקטנים והחלשים ביותר מובחנים בקלות.

מאקרו דינמיקה - קטעים רועשים (סלאם תופים, קראשנדו של נגנים) קשה עד בלתי אפשרי לבוא בטענות, התגובה כאן מידית ומתפרצת בעוצמה בין אם מדובר בתזמורת סימפונית או בקטע אלקטרוני.

באס – קטעי באס נשמעים עמוקים עם הרבה מאוד רבדים, יותר מאשר בהזרמה דרך ה DMS600 שמצטיין בתחום התחתון, אציין כי הבאס בשילוב של ה N1+D-10X מעט יותר מלטף אם כי יותר עמוק מאשר דרך הזרמה מה DMS600, זה והרבה יותר קרוב למה שאני רגיל לקבל מהמקור האנלוגי שברשותי (ברינקמן באלאנס).

קטעי ווקאל – קול אנושי נשמע ...אנושי (קל להגיד, הרבה יותר קשה לתאר), בקיצור לא תמצאו כאן רמז לארטיפקט דיגיטלי.

שילוב N1 + DMS 600

לשם השוואה ומתוך סקרנות (על אף שכבר ידעתי מה מביא עמו השרת בהזרמת מוזיקה) בחרתי לנסות לחבר את ה N1 ליחידת הממיר של ה DMS (פעם בחיבור רשת ופעם בחיבור USB), שלא במפתיע גם הפעם מרגישים שיפור בסאונד. שהפך להיות קצת פחות שטוח ויותר ברור, מפוקס, עשיר והרמוני, בנוסף לרקע "שחור" עוד יותר ממה שמתקבל באמצעות הסטרימר המובנה במכשיר.

חיבור עם Roon

תוכנות שרת מוזיקה
- ה N1 מגיע עם שתי תוכנות שרת מוזיקה (Twonky, MinimServer) ותוכנת תיוג (SongKong), אני מעדיף עבודה עם Roon בשל העושר וחווית המשתמש שמגיעים עם התוכנה.

האינטגרציה עם Roon פשוטה ומהירה, בחירה בתפריט התיצור ב Roon כתוכנת השליטה מאפשרת כצפוי להשתמש ב N1 כ Roon End Point (החיבור לדאק מתבצע בעזרת USB או חיבור אטרנט).

אצלי Roon זיהה מיד את ה N1 כ Endpoint, ובמידה ושיתפתם את האחסון הפנימי של ה N1, Roon יכול לנגן את הקבצים המאוחסנים, כמו כמובן להתחבר לשירותי מוזיקה כמו טידל וקובוז.

נקודות לשיפור.

  • החיבור לדאק באמצעות כבל USB מביא עימו אין ספור אפשרויות באמצעות שימוש בכבילה שונה – מניח שבחודשים הקרובים אמצא את עצמי בודק כבלי USB במקום להנות מנטו זמן מוזיקה - יתרון למכשירים המשלבים מזרים וממיר יחדיו.

  • מסך, אומנם קריא וברור אך ספרטני למדי וללא גרפיקה של האלבום המתנגן, כמי שהיה בעליו של בסטרימר/ממיר המשלב מסך גדול בעל רזולוציה גבוהה המציג עושר גרפי כולל עטיפת האלבום כמו גם מידע מפורט על הקובץ המתנגן, מדובר בצעד אחורה – באמת שלא מבין מה הבעיה ב 2022 לכלול בשרתי מדיה מסכים שיציגו עושר גרפי דוגמת Cary Audio, Rose150, Aurander, ואחרים.

  • עברית – אין, צג המכשיר אינו מציג פונטים בעברית (שם שיר, זמר), במקומם תראו ריבועים גדולים - חבל שכך.

  • חווית שימוש 8.5/10, בהשוואה למכשיר משולב ומהוקצע כמו ה DMS600 אשר לו חווית שימוש מהטובות שניתן למצוא כמו: הפעלה וכיבוי מרוחקים באמצעות Roon, מגוון חיבורים גמיש (Ethernet, WIFI, BT, USB, COAX, OPT) ממשק גרפי נאה, יכולות מובנות כמו up sampling המרת פורמט ועוד.... ה N1 נראה ומרגיש הרבה יותר ספרטני. אומנם ה N1 מאפשר שליטה באמצעות אפליקציית Mconnect , Roon או דפדפן ואפילו לשלוח את המכשיר ל Sleep mode, אבל חסרה שם המהוקצעות כדי לעשות זאת בסטייל ונוחות דוגמת השימוש באיפון.
    לדוגמה: האופציה האחרונה (דפדפן) אינה מעבירה את תפריטי התיצור כמקובל אלה תראה לכם צילום של המכשיר כאשר התיצור יעשה דרך הדמיה של לחיצת כפתורים על המכשיר הפיזי (גלגלו את העכבר ותלחצו על כפתורי המכשיר המצויר – קצת תמוהה).
סיכום,

בהתייחס לשילוב של ה N1 ביחד עם ה D-10X
, אומנם אין מדובר בתוצאה שהיא שווה לסטאפ האנלוגי שברשותי (אם נהיה כנים גם ממירים יקרים להחריד אינם תחרות לסט אנלוגי ברמה שאני ועוד כמה חברים בפורום מחזיקים), אם זאת השילוב של ה N1 + D-10X מצליח היכן שכמעט כל סטאפ דיגיטלי ששמעתי עד היום כשל - ליצור סאונד מרגש, מלודי, חי, ודינמי, סאונד שבמהלך האזנה מצליח להשכיח ממני את העובדה שמקור המוזיקה המתנגנת מצוי בקובץ דיגיטלי/הזרמה מהרשת, עבורי לפחות הדבר אומר המון על יכולות הצמד.

בהתייחס ל N1 בלבד, אם נשים בצד את התפעול (הקל מאוד), איכות הבנייה (הטובה מאוד), את מגבלת הפונטים בעברית והממשק הקצת ספרטני ונתרכז בנקודה המרכזית – סאונד, אזי אנחנו מדברים על מכשיר מהטובים שאפשר למצוא בגזרת המחיר "השפוי" ולא אתבייש לומר שגם במחיר גבוה בהרבה (מאוד) ממחירו של ה N1.
 

תמונות מצורפות

  • Picture1.jpg
    Picture1.jpg
    KB 14.8 · צפיות: 153
  • Picture2.jpg
    Picture2.jpg
    KB 17.3 · צפיות: 154
  • 20220420_200751.jpg
    20220420_200751.jpg
    KB 79.1 · צפיות: 157
  • 20220420_200756.jpg
    20220420_200756.jpg
    KB 75.2 · צפיות: 160
  • 20220420_200721.jpg
    20220420_200721.jpg
    KB 87 · צפיות: 167
נערך לאחרונה ב:

ni-ro

חבר משקיען
הודעות
1,325
מעורבות
689
נקודות
113
תתחדש גיא
סקירה מעניינת.
ניר
 

איתי ו.

חבר משקיען
הודעות
2,018
מעורבות
299
נקודות
83
תתחדש.
אף פעם לא הבנתי מה הניע אותך לרכוש CARY. התאפקתי מלשאול כדי לא לבאס...(יש שיגידו נימוס אנגלי)
חג שמח
 

ronensud

חבר משקיען
הודעות
1,193
מעורבות
733
נקודות
113
גיא תתחדש,
מאוד אהבתי את המלקו ששמעתי אצל ערן, כבר מהדגם הבסיסי.
נ.ב. לזה אתה קורא סקירה קצרה? :)
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,711
מעורבות
2,424
נקודות
113
גיא
תתחדש ותהנה
מוצר מסקרן מאוד.
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
4,889
מעורבות
3,005
נקודות
113
תתחדש גיא
סקירה מעניינת.
ניר
תודה ניר, שמח שמצאת את הקריאה מעניינת.

תתחדש.
אף פעם לא הבנתי מה הניע אותך לרכוש CARY. התאפקתי מלשאול כדי לא לבאס...(יש שיגידו נימוס אנגלי)
חג שמח
הי איתי,
תודה על הברכות.
ביקורת/הערה אינה מבאסת אותי, ל Cary יש את היתרונות שלו שהתאימו עבורי לזמן בו נרכש.
חלק מהאשמה בזמן השדרוג הארוך טמון ב 12 החודשים בהם המתנתי לקבלת ה- D-10X.
בזמן שה Cary היה ברשותי שמעתי מגוון ממירים נחשבים ויקרים יותר מה Cary, חלקם הצדיקו את המחיר חלקם פחות או שבכלל לא.
אני חושב שההחלטה להמתין ל D-10X והשלים אותו עם ה N1 הייתה החלטה מאוד מדויקת ונכונה עבורי.

גיא תתחדש,
מאוד אהבתי את המלקו ששמעתי אצל ערן, כבר מהדגם הבסיסי.
נ.ב. לזה אתה קורא סקירה קצרה? :)
תודה רונן
אשתדל לקצר בתגובה, להתחיל ולסיים מהסוף, קצר זה דבר יחסי.... ;)
כן, גם דגמי הכניסה של החברה או דגמי הביניים מוצלחים ובעיקר מצליחים להעביר רגש בניגון הקבצים.
גיא
תתחדש ותהנה
מוצר מסקרן מאוד.
תודה רבה איתי.
 

ayal30

חבר משקיען
הודעות
3,070
מעורבות
906
נקודות
113
גיא תתחדש ושתהנה עוד הרבה זמן מאוד נהנתי ליקרוא את הסקירה שלכה ישר כוח :בעד:
 

ronengolanpt

אוהב את התחום
הודעות
267
מעורבות
333
נקודות
63
גיא היקר

כתוב ממש יפה , בייחוד החלק המתאר את ההבדלים מבחינה מוזיקלית ואת החוויה :)
את המלקו שמעתי מספר פעמים אצל ערן והוא נשמע מצויין , עם הרגליות הוא נראה מיליון דולר
גם התצוגה עם הפונטים הגדולים מוצלחת לטעמי יותר מהבחירה של CARY שעמוסה בפרטים ונראית פחות טוב מרחוק (אבל זה עניין של טעם אישי)
לגבי העברית , הייתי מציע לפנות לSUPPORT שלהם , בבקשה להוסיף את זה לתוכניות העבודה של FIRMWARE הבא שלהם
זה חברה יפנית , ובד"כ ידועים בשירות מעולה , ושווה לנסות , מה יש להפסיד

תתחדש ותהנה מהמוזיקה
 

למה

חבר משקיען
הודעות
1,284
מעורבות
775
נקודות
113
גיא תודה רבה על הסקירה יפה ומפורטת. תתחדש ותהנה מכל רגע !!! :אצבע מורמת למיטב הבנתי שמת את כל הביצים בסל של ערן.;)
 

zapilak

אוהב את התחום
הודעות
181
מעורבות
65
נקודות
28
תודה רבה על הסקירה, נהנתי מאוד לקרוא. תתחדש
 

moshem74

חבר משקיען
הודעות
1,371
מעורבות
460
נקודות
83
תתחדש ותהנה נראה פנטסטי במיוחד על הסטנד עם הציוד שלך.
שאלה: היה לך מלפני סטרימר פיוניר האם יש מקום להשוואה בין ה 2 ?
שאלה 2: היות ובסטרימרים כל שני וחמישי יש כוכב חדש, למה לקנות סטרימר בן 6 ולא משהו עדכני תומך עברית עם עדכוני תוכנה וכאלה... (למרות שמדובר במכשיר יפני טופ).
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
4,889
מעורבות
3,005
נקודות
113
תתחדש ותהנה נראה פנטסטי במיוחד על הסטנד עם הציוד שלך.
שאלה: היה לך מלפני סטרימר פיוניר האם יש מקום להשוואה בין ה 2 ?
שאלה 2: היות ובסטרימרים כל שני וחמישי יש כוכב חדש, למה לקנות סטרימר בן 6 ולא משהו עדכני תומך עברית עם עדכוני תוכנה וכאלה... (למרות שמדובר במכשיר יפני טופ).

סטרימר בן 6, נראה לי התבלבלת, מדובר במכשיר חדש וחדיש.

לגבי הפיוניר שהיה אצלי לפני כארבע וחצי שנים, לא רלוונטי. אומנם למחירו וקבוצתו היה מכשיר טוב, אבל אנחנו לא מדברים על אותה קבוצת מוצרים או מחיר.
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
4,889
מעורבות
3,005
נקודות
113
גיא תתחדש ושתהנה עוד הרבה זמן מאוד נהנתי ליקרוא את הסקירה שלכה ישר כוח :בעד:
תודה אייל, שמח שמצאת את הקריאה מהנה.
גיא היקר

כתוב ממש יפה , בייחוד החלק המתאר את ההבדלים מבחינה מוזיקלית ואת החוויה :)
את המלקו שמעתי מספר פעמים אצל ערן והוא נשמע מצויין , עם הרגליות הוא נראה מיליון דולר
גם התצוגה עם הפונטים הגדולים מוצלחת לטעמי יותר מהבחירה של CARY שעמוסה בפרטים ונראית פחות טוב מרחוק (אבל זה עניין של טעם אישי)
לגבי העברית , הייתי מציע לפנות לSUPPORT שלהם , בבקשה להוסיף את זה לתוכניות העבודה של FIRMWARE הבא שלהם
זה חברה יפנית , ובד"כ ידועים בשירות מעולה , ושווה לנסות , מה יש להפסיד

תתחדש ותהנה מהמוזיקה
הי רונן, ראשית תודה, שמח שנהנית לקרוא.
אתה צודק בנוגע לפניה ל support של החברה, אעשה זאת.
גיא תודה רבה על הסקירה יפה ומפורטת. תתחדש ותהנה מכל רגע !!! :אצבע מורמת למיטב הבנתי שמת את כל הביצים בסל של ערן.;)
תודה על הברכות.
תראה, בהתחשב שהסטנד מגיע מארמה, כל הכבלים מאושיק, הסוויץ ביבוא אישי ומפצל החשמל מגבי... לא הכל מגיע מערן.
תודה רבה על הסקירה, נהנתי מאוד לקרוא. תתחדש
תודות, שמח שנהנית לקרוא.
 

moshem74

חבר משקיען
הודעות
1,371
מעורבות
460
נקודות
83
לגבי הפיוניר ברור שזה לא אותה קבוצת מחיר, אני מתכוון לצליל ו ל פרקטיות
לגבי המכשיר שקנית אם זה זה אז הוא שנתון 2016 בגלל זה אמרתי בן 6. אם לא אז לא.
 

למה

חבר משקיען
הודעות
1,284
מעורבות
775
נקודות
113
התכוונתי למרכיבים העיקריים של המערכת:המקורות,ההגברה והרמקולים.;)
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
4,889
מעורבות
3,005
נקודות
113
לגבי הפיוניר ברור שזה לא אותה קבוצת מחיר, אני מתכוון לצליל ו ל פרקטיות
לגבי המכשיר שקנית אם זה זה אז הוא שנתון 2016 בגלל זה אמרתי בן 6. אם לא אז לא.
לגבי הפיוניר, ביום שהחלפתי אותו ב cary dms500 ואחריו ב dms 600 נדמה שניתנה התשובה, לא מדובר באותה האיכות בין המכשירים.

לגבי ה melco, מדובר בשרת עם איחסון פנימי וסטרימר, לא ממיר, כך שכל השוואה תהיה בין תפוחים לתפוזים.
כפי שרשמתי, אצלי מתחבר לממיר שנמצא ב D-10X.
‐-------‐-------------------------------------------------------------------
הקישור למוצר שהעלית אינו המוצר שלי למרות הקופסה הדומה מדובר בדגם אחר ישן שאינו מיוצר.

בתגובה הקודמת רשמתי לך קישור להשקת המוצר במהלך אמצע 2021.
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
4,889
מעורבות
3,005
נקודות
113
התכוונתי למרכיבים העיקריים של המערכת:המקורות,ההגברה והרמקולים.;)
הבנתי, התחכמתי בתשובה

זה לא סוד שאני מתחבר לקו הסאונד ולמוצרים שערן מביא, בנוסף מדובר באיש מקסים וחבר שתמיד כיף לפגוש או לארח.
 

moshem74

חבר משקיען
הודעות
1,371
מעורבות
460
נקודות
83
טוב כנראה שזה לא אותו מוצר, סורי, תתחדש ותהנה נראה פיגוז.
 

yuvalg9

אוהב את התחום
הודעות
167
מעורבות
17
נקודות
18
תודה רבה על הסקירה המעננינת של ה- Melco, ה- D10-X, ה- Cary DMS600, ההעדפה שלך ל- ROON כמקור (אין על ROON :) ). אני רוצה להביא לידיעתך ש- Melco הוציאה לשוק סטרימר חדש - ה- N10/2, די יקר (מאוד יקר...:), אבל רמה אחת מעל ה- Melco שסקרת. ערן כבר מחזיק אותם בחנות, אם יש לך Upgradits :), אתה יכול לקפוץ לערן ולהאזין. אני די בטוח שתהיה המום מאיכות-הבנייה, ההנדסה, ומעל הכל, מאיכות-הקול!
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
4,889
מעורבות
3,005
נקודות
113
תודה רבה על הסקירה המעננינת של ה- Melco, ה- D10-X, ה- Cary DMS600, ההעדפה שלך ל- ROON כמקור (אין על ROON :) ). אני רוצה להביא לידיעתך ש- Melco הוציאה לשוק סטרימר חדש - ה- N10/2, די יקר (מאוד יקר...:), אבל רמה אחת מעל ה- Melco שסקרת. ערן כבר מחזיק אותם בחנות, אם יש לך Upgradits :), אתה יכול לקפוץ לערן ולהאזין. אני די בטוח שתהיה המום מאיכות-הבנייה, ההנדסה, ומעל הכל, מאיכות-הקול!
תודה יובל.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור