Mad Scientist FCG

  • פותח הנושא פותח הנושא al2813
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

al2813

אוהב את התחום
הודעות
419
מעורבות
171
נקודות
43
לכל חובבי שמן הנחשים. אתמול המליצו לי על החברה הזאת מניו זילנד. כבלים לא ממש זולים. במיקרה הכבל היחיד להכירה ביד שניה באירופה היה בבריסל אז קפצתי על המציאה וקניתי זוג RCA שמחיר המחירון שלו 1200 דולר ב-400 יורו יד שניה. הכבל הזה לא החליף כבלים זולים אבל איזה הבדל. כמו שידרוג של המערכת בהרף עין. כבר לא יכול לחזור לכבלים הקודמים. אני אצטרך בינתיים להעביר אותם בין הקדם פונו לדאק עד שאשיג עוד זוג……
 

תתחדש ותהנה :בעד:
 
יש לי שמן נחשים כבישה ראשונה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור