T tood חבר אתר הודעות 23 מעורבות 0 נקודות 0 1/7/12 #1 בוקר טוב , רוצה לחבר את הטלויזיה למחשב נייד hp וקראתי במדריך שתכונה זו משפרת את התמונה האם במסך זה יש התכונה הזו בשם זה או אחר תודה
בוקר טוב , רוצה לחבר את הטלויזיה למחשב נייד hp וקראתי במדריך שתכונה זו משפרת את התמונה האם במסך זה יש התכונה הזו בשם זה או אחר תודה