Luxman D10X - רשמים אישיים

  • פותח הנושא פותח הנושא exupgh12
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

היה מעניין לקרוא גיא ואני משוכנע ששומעים נהדר.
הרכישות שלך הן מושכלות.

תהנה!

רן
תודה רן, אבל שום דבר בתחביב הזה אינו מושכל, נטו הוצאות :eek:
 
מכשיר יפייפה תתחדש ותהנה לא משנה כמה למה ואיך, ריגוש חדש זה כיף חדש... ועוד משהו בדרך ל שלמות.
 

תתחדש !
נראה מכשיר סופר מעניין וכיף לקרוא אותך
 
תודה לירן.
להאזין למוזיקה במערכת שעולה יותר מ 10K גם יכול להיחשב אוברקיל - לפחות אצל רוב האוכלוסייה.
ברור
התכוונתי שה Cary מכשיר מדהים וגם הדאק שלו ופשוט חבל שלא משתמשים בכל היכולות שלו
או בקיצור , בא לך למכור :)
 
מכשיר יפייפה תתחדש ותהנה לא משנה כמה למה ואיך, ריגוש חדש זה כיף חדש... ועוד משהו בדרך ל שלמות.
צודק, כיף להתחדש.
תודה משה
תתחדש !
נראה מכשיר סופר מעניין וכיף לקרוא אותך
תודה, שמח שמצאת את הדברים מהנים לקריאה.
 

גיא
תחדש ותהנה
כחסיד של נגן תקליטורים שאפו ענק על הרכישה.
במיוחד שמדובר במוצר היי אנד יפני טהור.
 
גיא,
שמח בשמחתך והנאה מרובה:כל-הכבוד:.
 

האמת , הקארי כל כך טוב שגם אני חשבתי לשאול את ניא באם כדאי להחליף המחשב המפונפן שלי במכשיר שלו ?
 
באם יותר לי להוסיף עוד תוספת קטנה ,באמת לגיא יש ציוד הורס , ביום הוללדת קונה לו סלון חדש !
 
הבחור כל כך נקי ומסודר שלפעמים "אסותא" משתמשים בבית שלו כחדר ניתוח
 

האמת , הקארי כל כך טוב שגם אני חשבתי לשאול את ניא באם כדאי להחליף המחשב המפונפן שלי במכשיר שלו ?

כשיגיע שרת/סטרימר החדש נבחן ביחד ;)
 

תתחדש. קשה לשמוע כאן באתר אבל נראה מדהים.
 
מכשיר מעולה מיצרן מעולה. תתחדש!
 

תתחדש גיא
גם אני לאחרונה חוזר לשמוע מדיסקים, פרזנטציה קצת שונה. עדיין מעדיף את האנלוג אבל זה סיפור אחר

תתחדש, אני בטוח שנשמע פגז
 
מכשיר מעולה מיצרן מעולה. תתחדש!
תודה נמר (ורד)
תתחדש גיא
גם אני לאחרונה חוזר לשמוע מדיסקים, פרזנטציה קצת שונה. עדיין מעדיף את האנלוג אבל זה סיפור אחר

תתחדש, אני בטוח שנשמע פגז
תודה יוסי.
לאנלוגי צליל שונה מדיגיטלי, נהנה משני העולמות יחדיו.
 
תודה על ההתרשמות נראה שזה מקור דיגיטלי מהשורה הראשונה, תתחדש ותהנה.
אני גם מתחבר למה שכתבת ולדרישה לסטרימר מובנה, אני מאד אוהב את הגישה של MSB עם ההרחבות שהיא מציעה.
אצלי למשל הדאק של MSB אפילו לא כולל כרטיס USB, סטרימר מובנה ו coax.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור