LOGITECH HARMONY ONE בשילוב עם HOT

  • פותח הנושא פותח הנושא huber
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

huber

חבר אתר
הודעות
36
מעורבות
0
נקודות
6
שלום לכולם.

בשעה טובה רכשתי את השלט הנ"ל. אניכ כרגע בתהליכי קינפוג של השלט וכשחיפשתי את הממיר של HOT ברשימת ממירים הוא משום מה לא נמצא. הממיר שאני מחפש הוא מדגם HOT 7200C דוקסיס אי.די.בי.

יש פה מישהו שמשתמש בשלט מהסידרה הזו ובממיר הזה ויכול לכוון אותי לאיזה מכשיר לבחור מהרשימה?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור