LCD Loewe connect 37" full Hd

  • פותח הנושא פותח הנושא music
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

music

חבר אתר
הודעות
19
מעורבות
0
נקודות
0
שלום
מתענין במסך הנ"ל מה דעתכם
שנית ידוע לי קראתי קצת ביקורות שהוא מעולה השאלה מה קורה אחרי ה 5 שנים שהיצרן נותן אחריות מנסיון אחרי התקופה הזו בדרך כלל מגיעים הבעיות
האם בכל זאת שווה להשקיע במסך כו יקר ???
 

"האם שווה להשקיע" זו שאלה שהתשובה עליה אינדווידואלית.
כל אחד מעריך איכות באופן במידה כספית שונה.
לגבי "מה קורה לאחר 5 שנים מבחינת שירות", אם אתה שואל מה יחסו של היבואן המקומי, אזי התשובה לכך היא שעכשיו המותג עבר לידי יבואן חדש, חברת ט.ר (שמייבאת גם את פיוניר).
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור