חוות דעת, אני חדש כאן, קראו את מה שכתבתי על ה55 אינצ
איזה מאה איש וענו לי 2 וחצי איש בקושי(תודה רבה), לא מבין מה הבעיה
לענות ויותר מזה, אחרי שאחד העונים אמר שיש את הפלזמה וי 20 רק
אחרי שעשיתי גוגל הבנתי על מה מדובר ובכלל ראיתי שיש סקירה
מאוד מושקעת של ליאור, אז מה הבעיה לתת לינק או לתת הסבר קצר איפה
אפשר לראות סקירות...
הייתי מצפה מפורום כזה יותר אמפתיה ועזרה למי שמבקש ולא להעביר הלאה...
שוב תודה למי שעזר לי בבקשה מקודם וסליחה אם "חרגתי" ממנהגיי הפורום
תום, זה לא עניין של חריגה. אבל הדיון שלך פתוח, לא צריך לפתוח עוד דיון רק כדי לבקש מאדם ספיציפי לענות לך, מה עוד שבדיון הזה אתה לא נותן פרטים רק מפנה לדיון הראשוני שלך.
אכן צודקים החברים כאן, שרשור פותחים על שאלה עניינית וספציפית, זה לא צ'ט שבו קוראים לאנשים דרך שרשור.
יש בראש הדף סרגל ראשי עם הפנייה לביקורות על מסכי טלוויזיה.
השרשור ננעל ומקווה שהנקודה הובנה.
תודה.