LG42PG60UR

  • פותח הנושא פותח הנושא combinacc
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

combinacc

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
הייתי מעוניין לקבל תגובות על הטלוויזיה הזו,
האם לדעתכם היא שווה את המחיר של 7000 ש"ח ?
ישנן סקירות מקיפות על הטלוויזיה הזו ? בחיפוש שעשיתי לא גיליתי הרבה כתבות בנושא.

בתודה מראש,

ליאור.
 

מה השימושים ומרחק הצפיה מהמסך?
 
שימושים -
YES בערך 40%
HD streamer בערך 30%
PS3 בערך 30%

מרחק צפייה 2.7 מטר בערך
 
לא כל כך מוצא פרטים עליה, מה ההבדל בינה לבין דגם 42LG60FR ?
 

לא כל כך מוצא פרטים עליה, מה ההבדל בינה לבין דגם 42LG60FR ?

ליאור, ה- 42LG60FR הוא SCARLET LCD.

הדגם ששאלתי עליו הוא הפלזמה.
מדובר בסדרת הפלזמות החדשות (2008) של LG, עם ניגודיות של 30,000
PG60 עוזר למצוא חומר עליה.

מה דעתך על הדגם והמחיר ?

ליאור.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור