C combinacc חבר מתחיל הודעות 3 מעורבות 0 נקודות 0 16/7/08 #1 הייתי מעוניין לקבל תגובות על הטלוויזיה הזו, האם לדעתכם היא שווה את המחיר של 7000 ש"ח ? ישנן סקירות מקיפות על הטלוויזיה הזו ? בחיפוש שעשיתי לא גיליתי הרבה כתבות בנושא. בתודה מראש, ליאור.
הייתי מעוניין לקבל תגובות על הטלוויזיה הזו, האם לדעתכם היא שווה את המחיר של 7000 ש"ח ? ישנן סקירות מקיפות על הטלוויזיה הזו ? בחיפוש שעשיתי לא גיליתי הרבה כתבות בנושא. בתודה מראש, ליאור.
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 17/7/08 #2 מה השימושים ומרחק הצפיה מהמסך?
C combinacc חבר מתחיל הודעות 3 מעורבות 0 נקודות 0 17/7/08 #3 שימושים - YES בערך 40% HD streamer בערך 30% PS3 בערך 30% מרחק צפייה 2.7 מטר בערך
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 18/7/08 #4 לא כל כך מוצא פרטים עליה, מה ההבדל בינה לבין דגם 42LG60FR ?
C combinacc חבר מתחיל הודעות 3 מעורבות 0 נקודות 0 21/7/08 #5 נכתב ע"י liorkoren: לא כל כך מוצא פרטים עליה, מה ההבדל בינה לבין דגם 42LG60FR ? לחץ כדי להרחיב... ליאור, ה- 42LG60FR הוא SCARLET LCD. הדגם ששאלתי עליו הוא הפלזמה. מדובר בסדרת הפלזמות החדשות (2008) של LG, עם ניגודיות של 30,000 PG60 עוזר למצוא חומר עליה. מה דעתך על הדגם והמחיר ? ליאור.
נכתב ע"י liorkoren: לא כל כך מוצא פרטים עליה, מה ההבדל בינה לבין דגם 42LG60FR ? לחץ כדי להרחיב... ליאור, ה- 42LG60FR הוא SCARLET LCD. הדגם ששאלתי עליו הוא הפלזמה. מדובר בסדרת הפלזמות החדשות (2008) של LG, עם ניגודיות של 30,000 PG60 עוזר למצוא חומר עליה. מה דעתך על הדגם והמחיר ? ליאור.