LG W2363D vs LG D2342P מה עדיף למשחקי מחשב?

  • פותח הנושא פותח הנושא stomer
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

stomer

חבר אתר
הודעות
10
מעורבות
0
נקודות
0
ראיתי את שני המסכים הנ"ל, והם פחות או יותר במסגרת התקציב.
רציתי לדעת מה ההבדל בינהם והאם ניתן לקחת אחד כמסך טוב יותר מהשני?
ישנם כמה נתונים שלא ברור לי מה עדיף:
יחס ניגודיות, בהירות, והאם שווה לקחת LED על LCD?
מה צריך כדי לנצל את יכולות התלת מימד?

אשמח לעזרתכם
תומר
 

אשמח לעזרתכם...

ואם יש מסך שאינו מכיל אפשרות של תלת מימד,
ובעל רזולוציה Full HD, שמתאים למשחקים,
אשמח להמלצה
תודה
תומר
 
אני לא ממליץ אלהם במסכים מחשב תלת מימיד זה גימיק..
תצתרך לשבת 20 סנטימטר מהמסך כדי להבחין באפקט התלת מימיד לכן זה שטותי לקנות מסך תלת מימיד כמסך מחשב
אני ממליץ על DELL 2312 מסך מציון:
1. בעל פאנל IPS אכותי
2. עומק שחורים מעולה
3. כולת כוויול
4. מגוון חיבורי USB
5.חיבורי DVI
6.דיוק צבעים ברמה הגובה ביותר
7. מעולה במשחקים אין מריחות ואין אינוט לאג גבוה
8. תמונה מעולה בHD
9.תמוהנה טובה בSD אין מריחות פקלציה וטטושים והתמונה לא מחודדת מדי ואים מה שגורום לרעשים
 
אני לא ממליץ אלהם במסכים מחשב תלת מימיד זה גימיק..
תצתרך לשבת 20 סנטימטר מהמסך כדי להבחין באפקט התלת מימיד לכן זה שטותי לקנות מסך תלת מימיד כמסך מחשב
אני ממליץ על DELL 2312 מסך מציון
תודה על תגובה,
הבנתי גם שאין מה ללכת על תלת מימד כרגע.

למסך שציינת יש קצב רענון של 8 מילי שנייה, זה לא מעט מידי למשחקי מחשב?
ראיתי מסכים אחרים עם 5 מילי שנייה, או אפילו 2,
לדוגמה: המסך LG IPS231P-BN LED

אז אם אתה אומר שהוא טוב במשחקים אז הקצב רענון לא משפיע על כך?
 

אני מבין מה שתאומר אבל מבדיקות שעשו למסך אין לו אינפוט לאג גבוה אלה מאוד נמוך והזמן תגובה האיטי לא משפיע על המריחות אניפוט לאג זה לאגים במשחק מריחות תקעיות כדומה מה שאין במסך הנל
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור