LCD lg LD460 בגודל 47 אינץ'. יש אפשרות לגרום לה לתמוך בDTS?

  • פותח הנושא פותח הנושא razbensimon
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

razbensimon

חבר אתר
הודעות
10
מעורבות
0
נקודות
0
קניתי את הטלוויזיה, וכמו המון אנשים נתקלתי בבעיה שהיא לא תומכת בפורמט הקול DTS.
השאלה אם יש איזה שהי פריצה/עדכון תוכנה(firmware) .. או פשוט דרך כלשהיא לראות את הסרט וגם לשמוע אותו באיכות טובה.
חיפשתי הרבה באינטרנט ללא הצלחה.. יש למישהו פתרון?
 

תראה, רוב הטליוויזות בעולם לא תומכות ב DTS, אם זה היה חשוב לך היית צריך לברר זאת לפני הקנייה. בכל מקרה, תבדוק באתר היצרן אם יש עדכון קושחה חדש שמוסיף תמיכה ב DTS, למרות שאני מתקשה שתהיה אפשרות כזאת.
 
כן.. אבל יש פתרון כלשהו לעקוף את זה? לחבר איזה משו חיצוני שימיר או יפעיל DTS?
 
תנסה לחבר את זה דרך רסיבר, כל הרסיברים בעולם מקבלים DTS. אפשרות שנייה היא להמיר את הקובץ בעזרת תוכנת המרה לקובץ שערוץ הקול בו לא יהיה DTS
 

יש לי רסיבר, אבל באיזה חיבור בטלוויזה לחבר את הכבל (ואיזה כבל?) ובאיזה חיבור לחבר אותו ברסיבר? כך שאני אשמע ברסיבר ואראה בטלוויזה. (אני רואה בHD דרך סרטים ב USB שבטלווזיה )

*אתם יכולים לראות את הרסיבר שלי כאן
 
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור