שלום,
אני שוקל לקנות את הטלויזיה הנ"ל.
רציתי לדעת האם אוכל לחבר אותה למחשב [לא הרבה בגלל הצריבה] בלי שעל המסך תהיה תמונה מעוותת בגלל הפיקסלים המרובעים.
עוד כמה שאלות,
כמה זמן לוקח לתמונה קבועה להיצרב?
האם עדיף לקחת את ה42lc53 או את ה 37lc2rr, מרחק הצפייה הוא 3.20.
תודה מראש.
אני שוקל לקנות את הטלויזיה הנ"ל.
רציתי לדעת האם אוכל לחבר אותה למחשב [לא הרבה בגלל הצריבה] בלי שעל המסך תהיה תמונה מעוותת בגלל הפיקסלים המרובעים.
עוד כמה שאלות,
כמה זמן לוקח לתמונה קבועה להיצרב?
האם עדיף לקחת את ה42lc53 או את ה 37lc2rr, מרחק הצפייה הוא 3.20.
תודה מראש.