פלזמה lg 42 פלזמה לא רוצה להידלק

  • פותח הנושא פותח הנושא עמית
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

עמית

חבר משקיען
הודעות
1,736
מעורבות
223
נקודות
63
שלום
הפלזמה הנ"ל של הורי כבתה לפתע, ולא רוצה להידלק
המדהים הוא שהיא בדיוק בת 4 שנים,אני מאלה ששומרים קבלות.
להערכתי הלך הספק,האם כדאי ומשתלם לתקן?
אם יש פה טכנאים,הם מוזמנים לתת הערכות,ומחיר לתיקון.
חג שמח.
 

יכול לעלות כמה מאות שקלים.
 
שלום
הפלזמה הנ"ל של הורי כבתה לפתע, ולא רוצה להידלק
המדהים הוא שהיא בדיוק בת 4 שנים,אני מאלה ששומרים קבלות.
להערכתי הלך הספק,האם כדאי ומשתלם לתקן?
אם יש פה טכנאים,הם מוזמנים לתת הערכות,ומחיר לתיקון.
חג שמח.
היי,
דבר ראשון מאיפה אתה?
ומה בדיוק התקלה? מה זה לא נדלקת? נדלקת ואחרי X זמן נכבת? הנורית האדומה לא דלקת כלל? פרט...?
ככה וככה אני טכנאי ואם תרצה דבר איתי בפרטי(-:
 
אני מהצפון,עמק יזרעאל
המסך כבה,ולא רוצה להידלק,הלך הספק
אם אתה מוכר חלקים,אתן לך את דגם הספק כולל מספר סידורי.
עמית
 

אני מהצפון,עמק יזרעאל
המסך כבה,ולא רוצה להידלק,הלך הספק
אם אתה מוכר חלקים,אתן לך את דגם הספק כולל מספר סידורי.
עמית
נתחיל בזה שמאיפה אתה יודע שזה הספק?
דבר שני אם אתה רוצה דבר איתי ואם תהייה באזור המרכז אם המסך.
 
נקנה החלק התקול ישירות מ lg העולמית ב25 דולר כולל משלוח.
המסך חזר לחיים לאחר 10 דקות עבודה של אחי היקר.
תודה לנשמות הטהורות שביקשו 1000 ש"ח על התיקון.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור