B berkl חבר מתחיל הודעות 1 מעורבות 0 נקודות 0 28/5/09 #1 יש לי פלזמה 42 של LG ומאז שהתקנתי אותה המסך מרצד כשרואים טלוויזיה. בחיבור לדי.וי.די רואים מצויין באיכות HD מה לעשות ????
יש לי פלזמה 42 של LG ומאז שהתקנתי אותה המסך מרצד כשרואים טלוויזיה. בחיבור לדי.וי.די רואים מצויין באיכות HD מה לעשות ????
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 28/5/09 #2 יכול להיות שיש לך GROUND LOOP, דבר עם שירות הלקוחות.