LCD LG 37 אינטש בהדלקה המסך נשאר אדום

  • פותח הנושא פותח הנושא hatushili
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

hatushili

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
עזרה: בהדלקת הטלוויזיה המסך עולה בצבע אדום. ניתקתי את הממיר של הוט וגם אז נשאר מסך אדום
התקשרתי ליבואן נאמר לי שצריך להזמין טכנאי. האם למישהו יש רעיון נוסף?
 

סתם לא משהו שמאמין שיעזור אבל: תנסה להוציא הטליוויזיה מהחשמל לכמה שניות ואז לחבר שוב
 
אם אמרו לך שישלחו טכנאי, למה אתה מחפש עוד רעיונות??
 
כי אולי הטכנאי לא יצליח....
לא נראה לי שזה יקרה טוב אנחנו אין לנו תשבות אחנו לא טכנאים...
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור