H hatushili חבר מתחיל הודעות 2 מעורבות 0 נקודות 0 15/11/11 #1 עזרה: בהדלקת הטלוויזיה המסך עולה בצבע אדום. ניתקתי את הממיר של הוט וגם אז נשאר מסך אדום התקשרתי ליבואן נאמר לי שצריך להזמין טכנאי. האם למישהו יש רעיון נוסף?
עזרה: בהדלקת הטלוויזיה המסך עולה בצבע אדום. ניתקתי את הממיר של הוט וגם אז נשאר מסך אדום התקשרתי ליבואן נאמר לי שצריך להזמין טכנאי. האם למישהו יש רעיון נוסף?
פ פאדי חבר משקיען הודעות 643 מעורבות 1 נקודות 16 15/11/11 #2 סתם לא משהו שמאמין שיעזור אבל: תנסה להוציא הטליוויזיה מהחשמל לכמה שניות ואז לחבר שוב
jexy עוסק בתחום הודעות 869 מעורבות 1 נקודות 16 15/11/11 #3 אם אמרו לך שישלחו טכנאי, למה אתה מחפש עוד רעיונות??
M matan148 חבר משקיען הודעות 1,428 מעורבות 0 נקודות 36 16/11/11 #4 כי אולי הטכנאי לא יצליח.... לא נראה לי שזה יקרה טוב אנחנו אין לנו תשבות אחנו לא טכנאים...