LCD LG שמיוצרת בסין, טוב? או לא טוב?

  • פותח הנושא פותח הנושא morded
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

morded

חבר אתר
הודעות
11
מעורבות
0
נקודות
1
שלום. ראיתי באחד האתרים שמציעים את המסך 42" LG scarlet 60
אך רשום כי הוא מיוצר בסין.
השמועה אומרת כי מה שמיוצר בסין לא טוב, זה נכון?
והאם כל המסכים של LG מיוצרים שם? או שחלק כן חלק לא, ועדיף להימנע מאלה שכן?
בקיצור שווה או להמשיך הלאה?
 

כל מקרה לגופו, יש מוצרים גרועים ויש איכותיים מסין.
 
לא כל מה שמיוצר בסין-חייב להיות רע
אני מדבר באופן כללי ולא ספציפית על המסך שאני לא מכיר אותו.
 
יבואן י. שלום מיוצר בסין יבואן רישמי ח.י מיוצר בקוראה !
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור