LG סקרלט, איפה בתפריט ה- Just Scan..?!

  • פותח הנושא פותח הנושא Acejin
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Acejin

אוהב את התחום
הודעות
90
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם,

אני לא מצליח למצוא בטלויזיית סקרלט של LG את האפשרות של Just Scan בחיבור למחשב, איפה בתפריט הוא בדיוק נמצא?

ד"א, התפריט שלי באנגלית.. אפשר לשנות אותו לעברית?

תודה רבה לכם =]
 

זה צריך להופיע מתחת לתפריט PICTURE, בשם ASPECT RATIO, זה רלוונטי כמובן רק בחיבור HDMI.
שפת תפריטים משנים בתפריט SETUP
 
אם החיבור VGA זה לא רלוונטי ?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור