A Acejin אוהב את התחום הודעות 90 מעורבות 0 נקודות 0 29/12/08 #1 שלום לכולם, אני לא מצליח למצוא בטלויזיית סקרלט של LG את האפשרות של Just Scan בחיבור למחשב, איפה בתפריט הוא בדיוק נמצא? ד"א, התפריט שלי באנגלית.. אפשר לשנות אותו לעברית? תודה רבה לכם =]
שלום לכולם, אני לא מצליח למצוא בטלויזיית סקרלט של LG את האפשרות של Just Scan בחיבור למחשב, איפה בתפריט הוא בדיוק נמצא? ד"א, התפריט שלי באנגלית.. אפשר לשנות אותו לעברית? תודה רבה לכם =]
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 29/12/08 #2 זה צריך להופיע מתחת לתפריט PICTURE, בשם ASPECT RATIO, זה רלוונטי כמובן רק בחיבור HDMI. שפת תפריטים משנים בתפריט SETUP
זה צריך להופיע מתחת לתפריט PICTURE, בשם ASPECT RATIO, זה רלוונטי כמובן רק בחיבור HDMI. שפת תפריטים משנים בתפריט SETUP