LCD lg או sharp

  • פותח הנושא פותח הנושא rikoda
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

rikoda

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
שלום
אני שמח שמצאתי את האתר הזה לטירון כמוני הוא עוזר הרבה.
לקראת החגים יש שמועות של מבצעים למיניהם , למרות שאני לא כל כך מאמין במבצעים.
אבל שאלתי היא , מה עדיף לי לקנות ?
ו37ואינטש Sharp LC37PX5 LCD

או
ו37ואינטש LG Scarlet 37LG60UR LCD טלויזיה

אני חייב לדעת מה יותר טוב.
אני די מבולבל , משום שהלכתי להרבה חנויות וכולם מבלבלים אותך.
תודה
 

ברוך הבא, האם ראית את שני המסכים, בשידור ערוצים רגילים וגם HD ?
 
כן
ראיתי בשניהם אבל לפי מה שהבנתי ה- LG יותר טוב מבחינת מפרט ,האם זה נכון ?
 
אין כאן הבדל גדול במפרט ומניסיון, לא בוחרים מסך רק על סמך נתונים תאורטיים.
 

אז לאחד שלא כל כך מבין , לפי מה אני צריך להחליט ? לפי מחיר? לפי אחריות? לפי מה?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור