LCD LED 55 - סוני או סמסונג ?

  • פותח הנושא פותח הנושא baraks78
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

baraks78

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
מתלבט בין שני הדגמים הבאים:
UA55ES6200 של סמסונג: http://www.miniline.com/Samsung/?CategoryID=171&ArticleID=597
KDL55HX755 של סוני: http://www.isfar.co.il/?CategoryID=673&ArticleID=2459

שניהם בערך באותו המחיר ביבוא רשמי (כ- 12K)
נדמה לי שהסמסונג מגיעה עם 2 זוגות משקפיים בעוד שבסוני לא מקבלים בכלל.

קצת על הדרישות שלי:
סלון מואר
3 מטר מרחק מהמסך
חיבור 99% מהזמן למחשב מדיה סנטר (1% לעידן+) ככה שפונקציות ה- smart tv לא ממש חשובות לי.
3D נחמד כאטרקציה אבל הסיכוי שאני אשתמש בו ביומיום נמוך מאוד.

מי לדעתכם עדיפה מבין השתיים ?
האם כדאי לשקול מועמדות נוספות ?
 

ואם אפשר לסבך קצת את העניין אז למה לא ?

שינוי בדגם של סמסונג - 6800 במקום 6200.
הבנתי שהמעבד עם הליבה הכפולה + hz500 + micro diming שווים את התוספת הקטנה במחיר.

אז מה אתם אומרים עכשיו ?
הסוני או הסמסונג ???
 
צריך לראות את המסכים בעיניים, לא לרכוש רק על סמך מפרט יבש. לבדוק בחנות עם צפיה בשידורי רגילים (לא רק HD), לבדוק זויות צפיה, השתקפויות וכו'.
 
ראיתי את שניהם אבל לא אחד ליד השני אלא בחנויות שונות.
בשניהם אהבתי את התמונה ולכן קשה לי להחליט וזאת הסיבה ששאלתי את דעתכם.

כמה אנשים אמרו לי שסוני נחשבים לרמה אחת או שתיים מעל סמסונג ואני רוצה לדעת האם זה באמת נכון.
 

טוב, הייתי היום בעוד חנות שבה היו שני המסכים.
עמדתי מול הסמסונג 6800 ובזווית העין (150 מעלות ו- 8 מטר) אני קולט את הסוני והתמונה בה (אותו מקור שידור) הרבה יותר בהירה ויפה מאשר בסמסונג שנמצאת ממש מולי.
אח"כ בדקתי את הסוני מקרוב וגם ממרחק של מטר וחצי התמונה בה ממש ברורה ולא מגורענת.

בקיצור - ההחלטה נפלה ועכשיו אני רק מחכה להצעת המחיר האחרונה על ה- KDL55HX755.

הבעיה הגדולה היא שעכשיו ממש מגרד לי באצבעות ואני רוצה את הטלוויזיה אצלי בסלון כבר עכשיו (אם לא יותר מוקדם...)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור