O OnTheSky חבר מתחיל הודעות 1 מעורבות 0 נקודות 0 25/11/11 #1 שלום. אני מנסה להריץ כתוביות (לא מובנות) מכונן נייד וכשהם עולות הם עולות בגיבריש יש איזה מצב לסדר את זה?
שלום. אני מנסה להריץ כתוביות (לא מובנות) מכונן נייד וכשהם עולות הם עולות בגיבריש יש איזה מצב לסדר את זה?