LED או פלסמה

  • פותח הנושא פותח הנושא Mamuta
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Mamuta

אוהב את התחום
הודעות
296
מעורבות
2
נקודות
18
שלום

אני מעוניין במסך פלסמה או לד בגודל של 37" ברור לי שבפלסמה המבחר הוא זעום
אם האופציה שלי היא לד מה האופציה הכי טובה ואיכותית? בגודל זה אשמח לקבל
כמה אופציות אם יש, טווח המחירים שלי הוא 4500-5000
לציין רק שרוב הצפיה היא בהוט לא DVD ולא HD צפיה רגילה לגמרי

תודה
 

אמנם לשידורי SD רצוי מסך פלסמה, אבל באופן אישי לא הייתי ממליץ על מסך כזה היום, בטח לא בתקציב שיש לך שמתאים למסכים ברמה גבוהה יותר.
למה לחשוש מצריבות? להיות עם אצבע על הדופק ולבצע שטיפות למסך? לדעת שצפיה מרובה בערוץ מסויים יכולה להוביל לצריבה?
אישית הייתי מעדיף מסך לד איכותי, שגם יאפשר לך בעתיד לבצע מעבר חלק מ SD לתכני HD ברמה גבוהה.
להיות מוכן טכנולוגית לעתיד זה רצוי ומומלץ, בעיקר אם התקציב הנוכחי כבר מאפשר לך את זה.
לשיקולך.
 
הי, אם תגדיל את הביקוש שלך ל-"42 אתה תמצא מבחר גדול הרבה יותר של פלזמות במחירים זולים בהרבה מהתקציב שציינת. פלזמה "42 חדשה ומתקדמת שהיא גם SMART וגם 3D תעלה לך בסביבות 5000. אם אתה אומר שהשימוש שלך הוא אך ורק לצפייה רגילה אז אין לך באמת צורך בכל החידושים הללו ותוכל למצוא דגם ישן יותר ב-3000 ש"ח פחות או יותר. מה מרחק הצפייה שלך מהטלוויזיה? אם הוא בסביבות ה-3 מ' אתה יכול "להרשות לעצמך: להגדיל את החיפוש שלך לטלוויזיות "42 (ללא תוספת תשלום- להיפך..). קח בחשבון שמסכי פלסמה מבריקים ונוטים להחזיר אור ולכן לא מומלץ להציב אותם בחדר מואר.
מקווה שעזרתי,
אורי נציג קבוצת חי
 
גל, למה לא היית ממליץ על מסך כזה היום?
לדעתי בתקציב שלו פלזמה 42'' מספק לו איכות תמונה טובה יותר מכל פתרון אחר ובעיקר עבור סוג הצפיה שלו.
 

אמנם לשידורי SD רצוי מסך פלסמה, אבל באופן אישי לא הייתי ממליץ על מסך כזה היום
למה לחשוש מצריבות? להיות עם אצבע על הדופק ולבצע שטיפות למסך? לדעת שצפיה מרובה בערוץ מסויים יכולה להוביל לצריבה?אישית הייתי מעדיף מסך לד איכותי, שגם יאפשר לך בעתיד לבצע מעבר חלק מ SD לתכני HD ברמה גבוהה.
להיות מוכן טכנולוגית לעתיד זה רצוי ומומלץ, בעיקר אם התקציב הנוכחי כבר מאפשר לך את זה.
לשיקולך.

כמו שציינתי, זו דעתי האישית.
לא הייתי מציע רכישה על סמך תכני SD בלבד, אחרת כבר אפשר להציע לו CRT וזהו.
לא שהפלסמה פסולה לגמרי, הרי ניתן לרכוש כזו שתאפשר צפיה בתכני HD וגם פונקציות של SMART TV.
 
פלזמה בגודל 37"? אשמח אם תראה לי דגם כזה שנמכר בישראל...
 
גל, למה אתה לא ממליץ על פלזמה לדעתי בתקציב שלו פלזמה 42'' מספק תמונה טובה יותר גם ב HD (כך גם כתבתי)
מעניין אותי לדעת - מה הבעיה של פלזמה לדעתך.

אל תספר לי שזו טכנולגיה ישנה - כי זה לא מעניין אף אחד וזו לא סיבה (היום גיר אוטומטי הוא טכנולגיה ישנה והרוב מעדיפים אותו על גיר רובוטי ברכב שלהם - אחרי הכל גם ל WV עדיין יש בעיות עם הגיר שלהם).
 

חלילה, לא אומר שזו טכנולוגיה ישנה, על אף שלא מיוצרים מסכים כאלו בתדירות כמו בעבר.
להיפך, מסתבר שהמסך החדש של 2012 של פנאסוניק (שלא מיובא לכאן) גורף ביקורות מדהימות.
לחלוטין מדבר על נושא הצריבות והצבירות, החשש להם, והתפעול והטיפול המונע עבורם, שלא תמיד עוזר.
אותי אישית זה מאוד מרתיע.
 
לחלוטין מדבר על נושא הצריבות והצבירות, החשש להם, והתפעול והטיפול המונע עבורם, שלא תמיד עוזר. אותי אישית זה מאוד מרתיע.

אגדות אורבניות.
בחדר שינה יש לי מסך של פוג'יטסו משנת 2002 (עלה קצת כסף אז) - ללא שום סימני צריבה.

ובטח ובטח אם מדובר על הדגמים של היום.
קשקוש.
 
ממש לא קשקוש, יש רבים שנכוו מכך גם במסכים של היום.
זה שיש לך מסך מ 2002 לא הופך אותך להוכחה החותכת שהמציאות אחרת.
אם כבר, האגדה האורבנית היא עליך... לש-ון
 

גל מסכי CRT הרבה יותר רגישים לצריבה ממסכי הפלזמה ושנים רבות ראו בהם טלויזה וחיברו למחשב ללא בעיות (למרות היה ניתן למצוא מסכים כאלו שנצרבו כאשר הציגו שעות וימים תצוגה קבועה) - המסכי הפלזמה היום הבעיה היא אפילו עוד פחות רגישה ממסכי הפלזמה בעבר.

אם משהוא מתכננן לראות טלויזה, סרטים וכאלו - לא צפיות לא כל בעיות בנושא
אם מדובר על מסך שאמור להציג DESCKTOP של מחשב שעות או עובדה אחרת עם מחשב - כן במקרה זה הייתי חושש להשתמש בפלזמה. להסיר ספק גם שימוש במחשב כנגן סרטים לא צריכה לגרום לבעיה.

מצד שני במחיר המדובר יהיה קשה למצוא איכות תמונה טובה יותר ממה שניתן לקבל ממסך פלזמה 42''
 
נערך לאחרונה ב:
ליאור אני ממש מופתע ישנם 4 דגמים של פנסוניק 37 אינצ' פלסמה הנמכרים בארץ להלן הדגמים:
http://www.zap.co.il/models.aspx?sog=e-tv&db4004=4008&db4091=4092

בברכה

אלו דגמים ישנים, אני לא בטח שהם עדיין נמכרים בארץ - זה שיש פרסום (כן זה פרסום) בזאפ זה יכול להיות גם מלפי שנים

כמו כן - למה לא 42''? לדעתי גם לחדר שינה הייתי בוחר היום 42'' - גם מבחר גדול יותר גם יותר כיף לראות כך
 

אני אישית חושב שאפשר לשלב מסך פלזמה כיום בעלות תעולת בתקציבים נמוכים הם מצעים תמורה הטובה ביותר בעני.
צבעים יותר נכונים ואמתים איכות SD טובה קשור כמובן למסך ואיכות HD מעולה אבל תאמת אני מעדיךך מסך LED בגלל הצבעים היותר בהוקים ובבהירים שלו והחדות שיש גבוה שלפי דעתי יותר גבוה עם הוא מעונין במס פלזמה עד 5 אלף היתי מציע את D550 גודל 51 אין מה לחשוש מהגדול. אני יושב מ47 במרחק מטר וחצי ונהנה חוץ מזה מדובר במסך עם עלות תעולת ברמה הגובה ביותר איכות HD מציוניות עומק שחורים . עיבוד תמונה ברמה טובה קיוצר מסך טוב בהצלחה
עם תמעונין לפנות עלי בפרטי ולדבר איתי תפנה לסקייפ הזה MATAN6589884
 
מתן אתה צודק במסכי LED הצבעים בוהקים ובהירים מידי ולא אמיתיים :)
 
נכתב ע"י carmi;[B:
189068]מתן אתה צודק במסכי LED הצבעים בוהקים ובהירים מידי ולא אמיתיים :)
נכון במסכי LCD הצסעים פחות מדיוקים ויותר בהירים ם כמובן יש מסכים עם דיוק צבעים יותר טוב כמו LG LX9500
או מסכי העלית של טושיבה וסוני אבל עדין הצבעים לטעמי פחות מדיוקים משל פלזמה אבל אני יותר אוהב תמונה בLED מאשר בפלזמה בגלל הצבעים ה'בהרים ם והדי פלסטקים ז ה עושה תחושת WOW ואני מת על זה
היתי מציע לו לראות מסך פלזמה מול מסך LED ולראות איזה גוון צבע הוא מעדיף חם יותר ונעים או זעוק ובהוק
[/B]
 

נערך לאחרונה ב:
בתקציב הזה אל תקנה , תמשיך לחסוך -לא תהנה מכלום

תקלל את כל העוזרים .

תחסוך עוד וקנה בארה"ב
 
תקלל את כל העוזרים .

תחסוך עוד וקנה בארה"ב

מאיפה אתה מביא את הגישה שלך?
ההורים שלי רכוש מסך בפחות כסף והם מאוד מרוצים, כך גם אחי ועוד כמה חברים
נכון שיש לי כמה חברים שרכשו מסך ביותר מ 10000 ש"ח ורואים בו הרבה יותר טוב - אבל צריך להבין שכל אחד עם הדרישות והתקציב שלו.

לא כל מה שמתאים לך ונראה לך חשוב מתאים וחשוב גם לאחרים - אז הגישה שלך לא תמיד עובדת
 
תקלל את כל העוזרים .

תחסוך עוד וקנה בארה"ב

אתה הממורמר התורן של הפורום?
תהנה מהמעמד..
 

מאיפה אתה מביא את הגישה שלך?
הבאתי את הגישה מניסיון ארוך מאוד ואיכותי ונכון .

ההורים שלי רכוש מסך בפחות כסף והם מאוד מרוצים, כך גם אחי ועוד כמה חברים
נכון שיש לי כמה חברים שרכשו מסך ביותר מ 10000 ש"ח ורואים בו הרבה יותר טוב - אבל צריך להבין שכל אחד עם הדרישות והתקציב שלו.
ההורים שלי לפני 7 שנים נהינו מטלוויזיה 29 אינש אנלוגית , אז ?
ושקיבלו 32" הם נהנו מחיבור קומפוזיט אז ?
שהם למדו HDMI קומפוננט לא יכלו לחזור אחורה
גם להיות טועם יין צריך לדעת
ועם גישה כמו שלך , לא תלמד !
חבל שאחרים יפגעו ממך .

לא כל מה שמתאים לך ונראה לך חשוב מתאים וחשוב גם לאחרים - אז הגישה שלך לא תמיד עובדת
מי קבע שמשמתאים לך , מתאים לאחרים ?
כרגיל אנשים שלא מבינים כותבים בסלוגן .
הגישה שלי תמיד עובדת , מאיפה יש לך את החוצפה לדעת מה הגישה שלי ?

אתה הממורמר התורן של הפורום?
תהנה מהמעמד..
כל עוד אני לא השקרן התורן אין לי בעיה .
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור