le40a786 ב8.5K - שווה?

  • פותח הנושא פותח הנושא amit1242
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

amit1242

חבר אתר
הודעות
15
מעורבות
0
נקודות
0
http://www.dvdcenter.co.il/pl_product~700~3~45.htm

מתלבט בינו לבין פיליפס 7403...

הבנתי שזה המסכים החדשים על הLED..במחיר הזה זה שווה? למישהו יש ניסיון עם המסך הזה?
ליאור יש מצב בקרוב לביקורת על LCD LED? :X
תודה מראש
 

אכן השוואה מעניינת, אבל לא ניתן לענות על השאלה מבלי שראינו את המסך...
 
אני אלך לראות אותו...למישהו יש ניסיון עם המסך הזה?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור