LCD TV 32 עם NR בHDMI וSCART יש חיה כזאת?

  • פותח הנושא פותח הנושא Noam
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Noam

חבר אתר
הודעות
9
מעורבות
0
נקודות
0
התקציב עד 5K תודה
 

בסקארט אין דבר כזה NR

לשארפ לדעתי שי NR בכניסת VGA
לסמסונג אולי יש ב--HDMI וגם לסוני צריך לברר
 
התכוונתי לNR רק בHDMI וSCART בנפרד, לפי מה שאני יודע בסמסונג יש NR בHDMI חיבור 2, אבל אין חיבור SCART ל TV .. ובכלל איכות השידור בארץ נראת עליה גרוע מכל TV אחרת, בכל מקרה עדיין לא מצאתי TV שכוללת SCART, וHDMI שבו יש NR

מישהו מכיר או יכול להמליץ לי?

תודה
 
אם יש לך אפשרות להגיע לרזולוצית ה Native בשימוש עם מחברי ה DVI | HDMI - עשה שימוש במחברים אלו. הם יניבו לך תוצאה יותר טובה.
 

אני יודע את זה, אבל הקטע שאני לא מוצא טלויזיות עם HDMI-NR שיש בהם גם SCART לחיבור לממיר...
 
אין חיה כזו.אתה יכול לרכוש טרנסקודר שיפתור לך את הבעייה
 
עדיף להתפשר כבר על השארפ שיתן NR רק בVGA :(..

או כבר לחכות.
 

מסתבר שיש חיה כזאת למרות הכל.

הסוני P3000 תומכת בnative rate בחיבור HDMI ויש לה גם חיבורי סקארט.

ניתן לראות במנואל:
http://pdf.crse.com/manuals/3273475112.pdf
 
איפה אתה רואה במנואל, בטבלת PC שבסוף ?
 
כן.בטבלה האחרונה של חיבורי הHDMI ניתן לראות שיש תמיכה לרזולוצייה של 1360X768
 

האם גם בסדרה של ה U של סוני יש את זה??

יש לי סוני 32U3000

לפי מה שרואים בטבלה מדובר גם על הסדרה הזאת, אך אני רוצה להיות בטוח לפני שארכוש את הכבל.


תודה
 
אז ככה חברים,

דיברתי עם סוני(מישהו שמבין) , וכן יש לסוני (32U300 ו ל 32P300)
NR ב HDMI . בדוק.

מישהו יודע איפה אני יכול לרכוש כבל איכותי כזה במחיר טוב??
 
באיזה איזור אתה גר?
 

תודה אחי,

אתה יודע כמה אמור לעלות כבל כזה בערך?

שוב תודה
 

כבל HDMI יכול לעלות החל מ-70 ש"ח לערך ועד למאות או אלפים, זה תלוי באורך הכבל ובמותג שלו.
 
תודה על תשובתך,

אתה ממליץ על מותג מסויים??


שוב תודה רבה
 
במחירים הזולים יותר, רוב הכבלים דומים למדי, שים לב שראש הכבל (המחבר) יצוק / מחובר בצורה איכותית לכבל.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור