LCD TV מול מוניטור

  • פותח הנושא פותח הנושא Nir600
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Nir600

חבר אתר
הודעות
10
מעורבות
0
נקודות
0
אני מתעניין ברכישת מסך למחשב כשראיתי את סמסונג T260HD. המסך הוא מוניטור שמשמש גם כטלוויזיה והדבר העלה כמה שאלות אצלי.
מה בכלל ההבדל בין מסך LCD למחשב (מוניטור) וטלוויזית LCD?
אחד ההבדלים שראיתי בנתונים הוא שרזולציית המוניטור היא 1920X1200 ולא 1920X1080. זה לא אמור לפגוע באיכות של שידורי HD (צריך לעשות המרה של מס' הפיקסלים)?
 

אכן הרזולוציה גבוהה קצת יותר בהשווואה לתקן הנהוג בטלויזיה, תוכל לבחור מספר אפשרויות במסך, כמו למתוח את התמונה על כל המסך או להציג ביחס של 1:1 עם שוליים שחורים מעלה מטה.

ההבדלים בין מסך טלויזיה למחשב הם בין השאר מעבד וידאו שונה, שלט רחוק, מספר כניסות ועוד.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור