Lcd Toshiba 37c3000c

  • פותח הנושא פותח הנושא roytzur
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

roytzur

חבר אתר
הודעות
31
מעורבות
0
נקודות
0
http://www.cell-tec.co.il/Product.asp?Pid=37c3000c&Cat2Cat1ID=4&Cat2ID=0&aff=Zap&lang=HE


מה דעתכם על הטלוויזיה הזאת ?
אני חושב לקנות אותה
 

דגם מלפני 3 סדרות
 
....אבל לא רעה בכלל..
 

ישן ישן
טובה?
היא FULL HD
בתקציב שלי בדיוק אני יכול לקנות אותה ב3200
 
אם ראית אותה במציאות, התמונה טובה בעינך והמפרט מתאים, אז המשמעות של דור לאחור לא ממש קריטית.
 
ראיתי היה נחמד
השאלה מבחינת מפרט
ותצוגת סרטי HD
אם שווה לי לחכות ולחסוך קצת יותר - סטודנטים זה עם עני
או שהיא תספק לי סרטי HD ברמה גבוה
 

ראית אותה בהדגמת סרטי HD ?
 
זהו שלא
בגלל זה אני שואל לפי הנתונים
מה דעתך
 
הכי קרוב שהגעתי היה לדגם C3500 שבדקנו.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור