N nirherz חבר מתחיל הודעות 1 מעורבות 0 נקודות 0 4/10/08 #1 שלום רב מישהו במקרה רכש את המסך הנ"ל ? אשמח אם יש איזה פרטים עליו או ביקורות . והאם היצרן באמת מייצר את המסך הזה או שזו חברת מדבקה בלבד ( המסך תוצרת פולין ) בתודה מראש ניר
שלום רב מישהו במקרה רכש את המסך הנ"ל ? אשמח אם יש איזה פרטים עליו או ביקורות . והאם היצרן באמת מייצר את המסך הזה או שזו חברת מדבקה בלבד ( המסך תוצרת פולין ) בתודה מראש ניר