LCD SHARP

  • פותח הנושא פותח הנושא i_zik
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

i_zik

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
שלום!

הייתי מעוניין קבל חוות דעת על SHARP LCD 37/32 WD1 -
אם משהו מכיר את הדגמים ויודע עליהם דבר מה, יוכל מאוד לסייע!

תודה!
 

אני עתיד לרכוש את הדגם והייתי מעניין לדעת לגבי עקב האכילס שלו:
1. צפייה בחדר מואר - האם עוצמת התאורה שלו ביחס לנתונים הטכניים היא סבירה?
2. האם המסך בכלל הוא מוצר מומלץ לרכישה או שמא יש להתרחק ממנו כמו מאש?

ומה היתרונות הבולטים של המסך על פני דגמיים אחרים?

תודה!
 
עוצמת התאורה שלו בסדר.
הדגם בסה"כ בסדר גמור, אין שם משהו שצריך להזהיר מפניו.
 

מה אתה יכול לספר על LC42SB55 Sharp 42 . הדבר היחיד שמטריד אותי זה יחס הניגודיות שמפורסם: 2000 :1
אשמח לשמוע את דעתך.
 
בהתאם לפירוט שצירפת, מה אתה אומר על הטלויזיה? ובאופן כללי. מומלץ יחסית למקביליו בחברות האחרות?
שוב תודה...
 

לצערנו, לא יצא לנו לראות דגם זה במציאות, לכן לא נוכל לתת תשובה מקצועית בנושא.
כמותג, שארפ היא בהחלט חברה מכובדת.
 
הכוונה היא האם על פי הנתונים היבשים היא טובה.
 
הנתונים נראים סבירים, אבל איכות תמונה שופטים בעין.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור