lcd pilot שנת ייצור?

  • פותח הנושא פותח הנושא cs1105
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

cs1105

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב,

רכשתי lcd pilot 42 pil429ch. נאמר לי שזה דגם חדש שנת יצור 2009 וכמו כן על גבי האריזה מופיעה שנת יצור 2009 . (בסה"כ המוצר סביר ואני מכיר את הדעות לגבי רכישת מוצרי מדבקה ). מה שמטריד אותי, ששנת הייצור של הפאנל שמציינת התוכנה - pstrip היא- 2004 האם זה אמין ?, והאם יש טעם לפנות לניופאן על סמך הנתונים של התוכנה הנ"ל ?. תמונה מצורפת

תודה מראש.
 

היכן התמונה?
 
לא יודע מה לומר לך... עד כמה זה אמין ומהו מקור הפאנל.
 

יצרן הפאנל.

שם היצרן -changhong מופיע גם על אריזת הקרטון . כך שלגבי היצרן זה תואם.
הבעיה היא השנה. איך אני מתמודד עם זה ?
אם זה נכון, זו עבודה בעיניים !!
בדקתי עם התוכנה שני מוניטורים אחרים .ותאריכי היצור תואמים למוצהר.
כך שסביר להניח שהתוכנה אמינה.
אני אצור איתם קשר בכל מקרה, אך אני צריך פשוט יעוץ בהתמודדות מול הטענות שהם יכולים לעלות בפניי.

שוב תודה
חיים
 
בגדול, מה שחשוב זה האם המסך אכן מספק את המפרט שפורסם, כלומר האם קיבלת את המוצר שהובטח לך.
 
תעשה עדכון לתוכנה שלך אולי היא מזהה את זה כי זה מה שיש לה ב DATA BASE
 

עדכון תוכנה.

את התוכנה הורדתי רק אתמול. לא נראה לי שזאת הבעיה.
אתה מכיר איזה כלי אחר שניתן לבדוק איתו ?
 
תנסה לעשות אפדייט.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור