LCD FINLUX

  • פותח הנושא פותח הנושא בודי
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

בודי

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
שלום

אבקש חוות דעת על מסך מסוג פינלוקס 32 אינץ.

על הנייר מדובר בנתונים טובים כולל כניסות סקארט, FULL HD ואפילו מחיר טוב.

אבל החברה לא מוכרת לי וקשה להתרשם מהמסך בחנות.

אשמח לקבל המלצות לכאן או לכאן. :מבולבל:
 

החברה הזאת כרגע בבעלות חברה טורקית בשם VESTEL
הם התחילו לייצר קו של טלויזיות LCD ממש לא מזמן (לפני 3 שנים בערך) . אז זה בעצם VESTEL משודרגת.
שוב , צריך לראות ולהתרשם. לא תמיד השם אומר הכל.
הנתונים אמנם , נראים לא רע בכלל.
 
נערך לאחרונה ב:
אני אישית לא בעד לקנות דברים כאלה ממותגים שאין להם שם.
אנמם על השם הזה משלמים לא מעט, אבל מעבר לזה מקבלים מוצר הרבה יותר איכותי מחברה שיודעת לייצר מוצרי איכות ולא תמהר לקלקל את שמה עם דגם זול ופחות איכותי.
אם בכל זאת החלטת ששווה לנסות, בדוק היטב תאימות המוצר לצרכים שלך, בדוק את ההגדרות ואם הן מספיקות וחשוב לא פחות, בדוק שקיים יבואן ישראלי, בעדיפות אחד מוכר, שיודע לתת תמיכה שירות ותיקונים.
בהצלחה!
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור