LCD FHD מתלבט סמסונג/LG

  • פותח הנושא פותח הנושא Ace
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Ace

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
בוקר טוב.


תחילה התלבטתי בין LCD לפלזמה. אולם מרחק צפייה קטן יחסית, HTPC וחלון גדול מאוחרה הביאו אותי להחלטה חד משמעית.

LCD

קצת נתונים:
הטלוויזיה תתלה על הקיר.
מרחק צפייה - 3.5-3.7 מ'

שימושים: 70% HOT
15% Playstation
15% HTPC

תקציב: 10-12K

אני רוצה לקנות גודל 46' לפי מה שבדקתי זה נראה לי סביר במרחק הזה.

ההתבלבטות כרגע היא בין:
http://zap.co.il/model.aspx?modelid=711743#
לבין
http://zap.co.il/model.aspx?modelid=696769

שמתי לב לביקורות טובות שניתנו לגבי הLG, אך איני בטוח מה עדיף לשימושים שלי.

תודה.
 

האם ראית את שני המסכים במציאות?
 
לא, עדיין לא.
אני רוצה לדעת מה נחשב יותר טוב מבין שניהם, אני יודע שהסמסונג היא 100HZ והLG לא.

בכל מקרה, מה עדיף, מה הייתם ממליצים לקונה הממוצע? מה אתה היית מעדיף לסלון הפרטי שלך?
 
הסמסונג שייכת לסדרה גבוהה יותר בהשוואה ל- LG
 

הבנתי, תודה.

בכל מקרה, נראה לך שהבחירה שלי נכונה בהתאם לנתונים (סוג מסך, גודל, מרחק, תקציב, שימושים)?

אשמח לשמוע חוות דעת, תודה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור