LCD 42" של SHARP

  • פותח הנושא פותח הנושא rReNjo
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

rReNjo

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
1
דגם AD5E .
מישהו מכיר ? האם SHARP נחשבת ליצרנית איכותית? האם דגם זה תומך ב- NR
תודה מראש :-)
 

שארפ אכן נחשב למותג מכובד.
לא יודע ספציפית לגבי NR בדגם זה.
 
יש לי את דגם ה -37.

יש NR ב VGA אבל אני נהנה יותר בחיבור HDMI למרות שזה לא NR רק (1280X720).
אם אתה מתכוון לקרוא הרבה טקסט(אתרי אינטרנט ) ב LCD חבר ב VGA אחרת HDMI מאוד נוח
ללא שום ירידת איכות מורגשת בסרטים ,
אם כבר עקב אפשרויות כיול מתקדמות יותר אני מגיע לתמונה יפה יותר מאשר ב VGA.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור