LCD 42 לצפייה בשידורי הוט בלבד

  • פותח הנושא פותח הנושא m3csl
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

m3csl

אוהב את התחום
הודעות
136
מעורבות
0
נקודות
16
מחפש טלויזיה 37-42" לצפייה בשידורי הוט בלבד .
פלזמה לא על הפרק מכיוון שהטלויזיה ממוקמת מול חלון.
אשמח להמלצות על דגמים ספציפיים ..
 

אין תקציב .. השמיים הגבול ..... נו באמת ... כמה כבר אופציות בחירה יש ??
 
המון.. יש כאלה שמוכנים להשקיע 4 אלף בטלוויזיה.. יש כאלה 6 יש כאלה 10 וכאלה 14..
 

עזרה?? מישהו ??
 
מקפיץ הודעה ... חברים , למישהו יש מידע בנושא ??
 

אולי טושיבה CV500 תכנס בתקציב, היא התמודדה היטב עם שידורי SD, שווה לבדוק גם את הסמסונג וה- LG החדשות.
 
תודה על ההמלצות ליאור .
התקציב הוא די גמיש .. ניתן לחרוג ממנו אם יש משהו כדאי
 
למען האמת, מול חלון גדול ומואר, שום טלויזיה לא תציג תמונה מושלמת.
 

החלון אכן מול הטלויזיה אבל מאחוריו יש תריס שניתן לסגור .. הבעיה היא שיש בסלון מס' חלונות שבזויות צפייה מסוימת משתקפים בטלויזיה...אבל..... רוב הצפייה מתבצעת בשעות הערב אז זה לא כזו בעייה ...אבל בכל זאת בשביל שעות הצפיה המעטות של מהלך היום מעדיף לא לקנות פלזמה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור